Wie helpt mij op weg? Wil in zomer 2016 verhuizen naar Bordeaux. Tips zijn welkom!

Hoi allemaal,

Afgelopen zomer ben ik totaal verliefd geworden op de stad en omgeving van Bordeaux, Frankrijk. Ik ben nu serieuze plannen aan het maken om er in de zomer van 2016 heen te verhuizen! <3
Wat ik alvast over mezelf kan vertellen:
Ik ben 29 jaar oud en komt uit Gelderland. Ik ben werkzaam als maatschappelijk werkster in de gehandicaptenzorg en werk hiernaast in een opvanghuis voor zwerfjongeren. Ik spreek Nederlands, Engels, Duits en vol momenteel een cursus Frans.

Ik zou graag in contact willen komen met mensen die mij een handje op weg kunnen helpen naar het zoeken van werk en woonruimte, en hiernaast is advies ook van harte welkom!

Groetjes Bianca

Kan een moderator hier wat aan doen? Ergerlijke vorm van (sluik)reclame, vier jaar en drie maanden na dato. En nog niet eens een website in Het Nederlands. Lekker plekje om werk te vinden ook. Nog geen 3000 inwoners. De vraag was: wie helpt me op weg.

spambericht verwijderd!!

Hallo mw. van Empel

Ik ben benieuwd of het je gelukt is werk te vinden. Ik ben ook nederlands en wat ouder 58 jaar en ik heb ook het plan naar frankrijk te gaan omgeving Limoges… Ik werk altijd in de GGZ, ambulant, als sociaal psychiatrisch verpleegkundige… Heb jij al werk gevonden??
Al gesetteld?
vr. gr.
Mari