Wie heeft er zin om met mij mee te gaan naar Marmaris??

Hoi!!

Ik ben Susanne en 23 jaar! Ik zoek iemand om met mij in de weken 34,35 of 36 mee te gaan naar Marmaris.

Ik hou van zon, zee strand (zwembad ;)), uitgaan!!, winkelen excursies en noem maar op!

Lijkt me leuk om iemand te vinden van ongeveer de zelfde leeftijd die daar ook zin in heeft! Misschien kunnen we met meerdere gaan, lijkt me ook best gezellig.

Je kunt me op msn (susanne_86_1@hotmail.com) of hier een berichtje sturen.

Ik hoop graag van jullie!

heyla,

Ik ben 22 jaar en zie ik het volledig zitten om lekke rop vakantie te gaan,mijn vriendinnen zitten namelijk in een relatie en/of met kinderen,
Ik hou van de hele dag op strand te liggen,shoppen,lekker terrasjes te gaan doen en een stapje in e wereld te zette natuurlijk

Je ziet maar

xmandykex@hotmail.com

We zijn inmiddels nu met 2 meiden misschien zelf wel 3 en 1 jongen dus eigenlijk zijn we ook nog op zoek naar 1 of 2 jongens. Wie durft het aan om met ons mee te gaan :wink:

Nou, dat is een leuk id ! Ik, jongen , 22 jaar, student WO, zoek ook nog een leuke vakantiebestemming en dit klinkt goed! Zijn er al concrete plannen, data, reis?

Nog steeds zoeken wij 1 of twee jongens en een meisje die met ons mee wil!! Als je zin hebt om naar marmaris te gaan om heel veel lol te hebben reageer dan zeker!!

Wij zoeken nog 1 jongen om met ons mee te gaan. Dan zouden we met zijn 4e naar Marmaris gaan. We zijn tot nu toe met Nienke van 24, Sven 22 en ik (susanne) 23.

We vertrekken rond 28 augustus voor zo’n 15 dagen zon, zee strand uitgaan en een hoop lol en gezelligheid!!

Wie wil er mee??
:zon02:

hey hey,

nou schiet niet echt op he met de reacties… mensen wij zoeken nog een paar leuke gekke mensen voor vakantie in turkije marmaris.eind augustus kom met ons mee dan ga je zeker te weten een top vakantie tegmoet…

haha dikke kus nienke