Marmaris

Hallo!!

Ik ben Susanne en en 25 jaar en vrijgezel. Ik woon in de buurt van Rotterdam. Ik zou samen met een vriendin op vakantie gaan naar marmaris maar ze heeft vanmiddag afgezegd :frowning: We hadden gelukkig nog niet geboekt maar al wel alles door besproken. Ik heb dan ook vrij van 13 juni tot 22 juni.

Ik vroeg mij af of er iemand zin heeft om met mij mee te gaan. Ik ben al 2 x in Marmaris geweest in hetzelfde hotel. Eigenlijk omdat dat hotel goed is, half pension heeft en goedkoop is!

De dingen die ik graag doe op vakantie zijn: op het strand liggen of aan het zwembad, winkelen, uitgaan (hoeft niet elke dag) en 1 of 2 excursies.

Het is misschien leuk om met een groepje te gaan of samen maar net wat hier op reageert. Het is denk ik wel leuk om allemaal een beetje in dezelfde leeftijd te zitten (20-30) mannen en vrouwen.

Ik kan helaas mijn vakantie niet meer omzetten. Het zou dan gaan van woensdag 13 juni tot woensdag 20 juni.

Kun je jezelf hierin vinden, of wil je nog wat vragen dan zie ik je email graag tegemoet. Je kunt ook emailen naar susanne_86_1@hotmail.com

Ik hoor jullie graag!

groetjes Susanne