Wie Heeft Er Info Voor Mij Over Torba?

Wij gaan volgende week naar Bodrum Park Resort in Torba. Is er iemand die daar (of in Torba) al is geweest en kan mij wat meer vertellen.
B.v. is er wat cultuur te snuiven of moeten wij dan echt naar omliggende plaatsen. Kun je er snorkelen en is er iets te zien?

Ben benieuwd naar jullie ervaren turkije gangers :slight_smile:

Groetjes Nina & Beertje

Originally posted by ninabeertje@26-05-2003, 09:47:00
** Wij gaan volgende week naar Bodrum Park Resort in Torba. Is er iemand die daar (of in Torba) al is geweest en kan mij wat meer vertellen.
B.v. is er wat cultuur te snuiven of moeten wij dan echt naar omliggende plaatsen. Kun je er snorkelen en is er iets te zien?

Groetjes Nina & Beertje **

:wink:
Kijk een op de site van www.vakantiereiswijzer.nl
daar kun je informatie vinden van andere reizigers die er geweest zijn en een beoordeling. Leuke site trouwens.

groetjes en prettige vakantie!! :smiley:

Originally posted by lotje+27-05-2003, 11:39:43–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (lotje @ 27-05-2003, 11:39:43)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–ninabeertje@26-05-2003, 09:47:00
** Wij gaan volgende week naar Bodrum Park Resort in Torba. Is er iemand die daar (of in Torba) al is geweest en kan mij wat meer vertellen.

Groetjes Nina & Beertje **

:wink:
Kijk een op de site van www.vakantiereiswijzer.nl
daar kun je informatie vinden van andere reizigers die er geweest zijn en een beoordeling. Leuke site trouwens.

groetjes en prettige vakantie!! :smiley: **
[/quote]

Ik heb even snel gekeken maar Torba staat er helaas niet op.
Sorry

Hallo,
Ik ben vorig jaar geweest in torba en over het algemeen gingen wij 's avonds naar bodrum want in torba zelf is er niet echt veel te doen. Je bent wel omgeven door veel groen het is een goede rustplek maar als je plezier wilt maken of wilt winkelen zul je toch naar bodrum moeten gaan. Bij ons kwam er een busje voor het hotel langs waarmee je naar bodrum kon. :slight_smile:

Leuke site zeg…
heb ons app. in marmaris ook gevonden

en mijn reactie achtergelaten
zeker een tip voor volgend jaar als ik weer een reis ga boeken
eerst kijken naar de reacties van reizigers die me voor gegaan zijn! :rolleyes:

Groetjes Viv