Ik ga in september een jaar werken in New York en ben begonnen met zoeken naar woonruimte in NY. Ik denk dat ik aardig op de goede weg ben, maar ben nog op zoek naar de Gouden Tip! Wie heeft ´em? Wie kan me van advies voorzien op dit gebied?
Ik ben op zoek naar een kamer (dus met gedeelde faciliteiten als keuken en badkamer, maar privéslaapkamer) tussen de $500,- en $800,-.
Dank je, alvast! Ik ben erg benieuwd!
Groets, Sytske
Ik ben ook een beetje aan het zoeken geweest voor woonruimte in New York (ik wil namelijk in 2008 iets van een half jaar naar New York toe). De volgende link heeft veel huizen/kamers. Je kunt zelfs zoeken op welke wijk je wilt wonen!
Wat ga je in New York doen? Werk zoeken? Ik wil dat namelijk wel gaan doen, maar vraag me af wat je daar allemaal voor moet regelen. Misschien dat jij (of iemand anders) hier een antwoord op heeft?
Dank je voor je reactie. Duurde wat lang, omdat ik van verschillende fora lid ben, en deze even was vergeten. Dank je voor je tips, ik wist ze al, maar het is toch een fijne bevestiging.
Ik heb al werk in NY. Het was niet mijn eerste doel in NY terecht te komen en dan werk te zoeken, maar het was andersom. Ik heb gesolliciteerd op een baan die ik graag wilde en dat was dan in NY. Het is een internship in het ;Metropolitan Museum.
Ik weet niet hoe je werk vindt in NY, want daar heb ik me niet mee bezig gehouden. Maar ik heb er wel veel over gezien bij andere fora, zoals AllesAmerika.nl. Daar staan vrij veel handige berichten op. Ik begrijp inmiddels ook dat het lastig is om er werk te zoeken. Wie weet heb je inmiddels al iets gevonden, ik hoop het voor je!
Mocht je iets hebben gevonden en je hebt daarna nog hulp of tips nodig voor het regelen van allerlei dingen, dan kun je gerust contact met me opnemen.
Groet, Sytske