Wie gaat met de bus naar Blanes?

ik ben er vanaf 1 septembner 1 0 dage…:biggrin:…

mensen die met de bus gaan zijn gestoord =)

waarom bussen als je ook kan vliegen :smiley:

k haal jullie lekker allemaal in :smiley: :king:

Bus is heeeel gezelig hoor :wink:
Maar ik geef je gelijk, vliegtuig is relaxter:nod:

haha k wou net zeggen… lekker van t uitzicht genieten enzo (L)

Haha, vincent mij haal je niet in :stuck_out_tongue:
Ik lig lekker met mijn kont in het strand als jij overvliegt.
Zwaai je wel even :lol:

hoi,

ik ga 16 juli t/m 31 juli naar blanes (2007) samen met 2 van me beste vrienden (alle drie 18 jaartjes jong!). We verblijven op camping la masia en gaan met de bus. (geen flauw id welke reis organistatie… kan het D-reizen zijn?) naja ik hoor het wel van iedereen…

ga je ook rond deze tijd? Vraag even om mail via mij of Winkelwagentje. miss kenne we ff alvast “voor” socializen :wink:

Groetjes,

jan

helaas ga ik dit jaar niet als reisleider mee naar Blanes, maar dat zeker nog eens gebeuren.
dit jaar leuke reisleiders in Blanes howr! heen gaan!
laat me horen hoe het was.:o

hee mensen, wij gaan met ze 4en 17 dagen naar blanes!! we gaan 9 juli met de bus! wie nog meer???

later

ik ga 16 juli ook naar blanes voor 17 dagen. met z’n 3en maar dat wist iedereen al:P

hee dames! wij gaan met ze 4e (allemaal 17 jare oud:P) 9 juli naar blanes en kome dan 10 julie op camping solmar:D dus dat wordt gezellig!
xx

ej wij gaan ook dan! maar dan vanuit arnhem, dus kome we je wel ergens tege onderweg:P

laterzz;)

Euhm… ik denk dat je zie niet zal tegenkomen:slywink:
Dit was een antwoord uit 2004:lol:

ik ga 30 juli samen met een vriendin vanuit zwolle met de bus naar blanes, 10 daagse reis naar camping la masia… wie gaan er dan nog meer?

kga 3 dagen eerder dan jou met de bus naar blanes van uit Zwolle, de 27e

met x-travel of met een andere organisatie?

xtravel :slight_smile:

wanneer ga je weer weg dan? ik ga de 7e met de bus weer terug… :stuck_out_tongue: dus de 8e zijn we dan weer in zwolle waar we ook opstappen… :stuck_out_tongue: maar alle xtravel dingen staan toch in hetzelfde gedeelte?

kga de 27e naar blanes, en ben de 5e weer terug in zwolle… opweg naar huis

misschien komen we je daar nog wel tegen dan… :stuck_out_tongue:

wie weet!:slight_smile: foto?