Zijn er nog meer mensen die ook van 5 juli tot ong. de 22ste Naar camping solmar gaan met een busreis??
ik ga wel tijdens die periode naar la Masia mischien is het wel de zelfde bus
Zijn er nog meer mensen die ook van 5 juli tot ong. de 22ste Naar camping solmar gaan met een busreis??
ik ga wel tijdens die periode naar la Masia mischien is het wel de zelfde bus
Heey
Ja??
Laten we het hopen!!!
Maar goed… wij hebben er iig echt vet veel zin in joh!! kijk er naar uit…
Toedeloe…
Kuss ons B) ![]()
wij zitten ook vanaf 16july in blanes, wij hebben alleen onze eigen party bus dus zullen jullie niet tegen komen in de bus, vast wel in blanes of op camping la masia
hoe je ons kunt herkennen ? kijk op www.whoesa.nl !
greetz da whoesa crew
een super lief vriendinnetje van me en ik gaan op 16 juli met **de bus ** naar camping La Masia !!! :lol:
we’ll see you there… ![]()
or maby not :ph34r:
groetjes kusjes Annelies en Nienke
Jaaaa… idd lies! Heb r zoooooo’n zin in!!!
boys beware… (geintje… zo gevaarlijk zijn we niet…niet levensbedreigend iig)
xxx nienke :rolleyes: :lol:
heej wij gaan ook met de bus naar Blanes. 9 juli, we vertrekken vanuit Eindhoven. It s going to be FUN!
Maar wie gaat er dan ook? laat je horuuuuuuuh
ciao ![]()
WiJ GaAn 23 JuLi!!!
met 8 jongens
2 van 21
3 van 18
3 van 17
9 juli vanuit eindhoven naar Blanes…yes yes nog 11 daagjes! see you on the beach B)
party ![]()
ciao ciao
Heyhey, nog vier dagen!!!Ik (18) ga vrijdag met de bus vanuit Leeuwarden. Laat ff horen wie er nog meer in Blanes zitten vanaf zaterdag 3 juli!!!
Heb er echt zin in!!!
San ![]()
Asso mensen hier ouwe… hehe…
iedereen gaat nu al naar Blanes, maar als jullie thuis komen moeten wij nog lekker gaan… hehe… Master… ik gaat eerst nog ff los op Kos…
voor de mensen die rond 13 augustus gaan, see you there…
Wij ( 6 gezellige limburgse meiden) van 19-20 jaar vertrekken 30 juli met de bus (gogotours) naar Blanes. We vertrekken vanuit Maastricht.
Hebben er zin in…
Hey wij ( vier jongens van 18 ) gaan op 12 juli uit utrecht met Gogotours richting Blanes. Eén van ons wordt in de bus 18, dus feliciteer hem effe
Ik verwacht trouwens niet dat die bus overal langs gaat rijden, het lijkt me dat er wel genoeg mensen zijn om zo’n bus mee vol te stoppen.
Nog even een vraagje aan de dames in het berichtje boven mij, ik ga komende september studeren in Maastricht, dus als jullie nog een leuke kamer weten, neem even contact op ![]()
Wij ( 4 jongens en 2 meiden) vertrekken op de 9de van augustus vanaf utrecht. En ja onze bus maakt volgebns mij wel een rondleiding door Nederland :S
Ik denk dat iedereen daar wel een beetje op kan rekenen maar ehm als er mensen zijn die ook op 9 augustus met de bus vertrekken meld het dan even hier onder !!!
:ph34r:
hehe witte ook actief op een forum zie ik en ga die kamer maar in je eigen tijd regelen en is dat stroom-spel al binnen ![]()
mzzl,
lama
Originally posted by D@nny@07-07-2004, 11:45:58
** Wij ( 4 jongens en 2 meiden) vertrekken op de 9de van augustus vanaf utrecht. En ja onze bus maakt volgebns mij wel een rondleiding door Nederland :S
Ik denk dat iedereen daar wel een beetje op kan rekenen maar ehm als er mensen zijn die ook op 9 augustus met de bus vertrekken meld het dan even hier onder !!!
:ph34r: **
Wij gaan ook 9 augustus!! ![]()
ik ga de 23ste weg met gogo tours… ![]()
camping la masia
nog meer mensen van hier…
mail ff of zo … ![]()
we gaan 6 aug. weg tm 16… met gogo… naar lotus/europa ![]()
En wij gaan lekker morgen weg!!! Maanden met z’n allen er op verheugd en nu is het eindelijk zo ver ![]()
Iedereen die nog moet gaan heel veel plezier.
Originally posted by Culemborgers@22-07-2004, 23:11:07
** En wij gaan lekker morgen weg!!! Maanden met z’n allen er op verheugd en nu is het eindelijk zo ver
Iedereen die nog moet gaan heel veel plezier. **
DAnkje:D
Zal wel lukken denk ik
ikke ga 8 juli vanuit rotterdam B)