Wie gaat mee druivenplukken

Ik zoek iemand die samen met mij wil gaan druivenplukken. Ik ben een meisje van 17 en het lijkt me leuk om 3 weken te gaan druivenplukken. Bij veel organistaties moet je 18 zijn maar ik heb al bij een paar gevraagd en ze vinden het geen probleem dat ik 17 ben. Als jij ook wilt gaan druivenplukken en je bent rond de 18 mail me dan ff!
groetjes sanne

hallo ik heb een zoon van 17jr die ook graag fruit wil plukken mijn vraag is wanneer het begint en bij welke organisatie moet hij zich aanmelden?
Of kan hij zonder organisatie daarnaartoe is het wit of zwart werk, alvast bedankt

Je kan eens kijken op

www.druivenplukken.nl

Appellation Controlee druivenplukken september 2005

Al het werk is wit (plus kost & inwoning). De gewenste minimumleeftijd is 18, maar 17 is geen bezwaar. Je wordt dan wel in een wat grotere groep deelnemers geplaatst (de grote van de groep die Appellation Controlee regelt verschilt van boer tot boer).

Groepen worden samangesteld uit deelnemers uit bijna alle EG-landen. Via inernet bereiken we tegenwoordig veel belangstellenden in alle hoeken.
Het komt al voor dat bijvoorbeeld een groep van 8 deelnemers wel 4 of 5 nationaliteiten kent. (en dan nemen de meeste boeren ook nog lokaal mensen aan)

Je kan je nog inschrijven, er is nog plaats.
Via de chatbox op onze site kun ej ook probern reisgenoten (lift?) te regelen.

Appellation Controlee
Hans Moerkerk.

Misschien interessant voor jullie, een Nederlands stel in Bourgondie die een vakantieboerderij runnen en tijdens de druivenpluk alles voor jullie kunnen regelen.
http://www.labonnevie.nl

een jaar na dato nog reageren? :wink:

Hallo,

Ben je inmiddels nog op zoek naar druiven-plukken-in portugal? Wij zijn namelijk op zoek naar mensen die ons willen komen helpen met de werkzaamheden in ons fruit bedrijf, oa druiven plukken, granaatappels plukken,citroenen plukken olijven plukken etc en diverse andere werkzaamheden.
www.wwoof.org. Daar zijn wij lid van en hebben daar de volgende advertentie;
TRAVEL : can collect at Faro-airpor
At the southeast of the Algarve, we live and work on a 4 ha. orchard with mainly citrus fruit but also olive, carob- and nut trees and a vineyard. We also want to grow our own vegetables, we have the land, but not the time. The orchard is near a little village and 3 km’s inland. There is one 4-person and one 3-person caravan available with kitchen, toilet and a view over the valley. We eat meat, drink a little alcohol only after work. If you’d like to help us with our orchard / kitchen-garden or/and like to help us with preparing a hen/rabbithouse you are very welcome at our Quinta ‘Pogo da Massa’
Indien je al voorzien bent of juist nog niet, in beide gevallen zou ik t leuk vinden als je ons een mailtje stuurt. Tuurlijk ben je welkom met al je vragen.
Met vriendelijke groet,
Gijsbert en Colinda

Hallo Gijsbert en Colinda,

Hebben jullie nog mensen nodig? Zoja, wanneer juist? Ik wil graag vanaf april 2007 gaan wwoofen in Canada. Voor de periode januari 2007 tot april 2007 ben ik nog op zoek naar een uitdaging. (= werken in de landbouwsector in het buitenland)
Ik ben een belgisch meisje van 27 jaar. Ik studeerde aan het conservatorium en behaalde mijn diploma maatschappelijk werk. Net als vorig jaar ga ik nu in september druivenplukken in Frankrijk.

Vriendelijke groeten
Joke Strauven
jokestrauven@hotmail.com

Hey Sanne!

Ik ben ook 17 jaar en ik zou wel samen met jou druiven willen plukken.
Via welke site wil je dat gaan doen dan?
Groetjes emiel

Door het uitvallen van 2 druiven-plukkers hebben we nog 2 plaatsen vrij in ons team die vanaf 9 september - mid oktober.
Ben je tussen de 20 en 30, sportief, zin in een avontuur kijk en kan je minimaal 2 weken ons komen helpen kijk dan even op onze site www.marottevins.com Groet Daan Domaine de Marotte