Wie Gaat Er Van De Zomer Naar Cap D'agde?

wie gaat er van de zomer naar cap d’agde???

ja ik. 6 augustus met GoGo… B)

Ja we gaan met 4 vrienden eind juli en begin augustus voor 2 weekjes naar les sables d’or. :smiley:

:rolleyes: Wij gaan van 12 juni t/m 19 juni naar Cap D’agde en verblijven in Port Nature. Zij is 23 en hij is 30.

Laat wat van je horen met een leuke foto.

Liefs,

John en Martha

jaaaaaaa ik ga samen met me tweelingzusje en beste vriendinnetje (ALLEDRIE 18) van de zomer naar Cap D’agde : vette party!! :lol: heb er al echt superzin in maar jammer genoeg duurd het nog even voordat we kunnen gaan.
wij gaan by the way van 12 juli tot 22 juli en we verblijven op camping les sables d’or!
vorig jaar naar rimini was al flink gezellig maar dit jaar gaan we het natuurlijk nog leuker hebben.
nou jullie allemaal have fun en maybe zie ik july daarzo wel.
<span style=‘color:orange’>ciao kusjes lise :stuck_out_tongue: </span>

Ik ga ook naar Camping Les Sables d’Or :smiley: met 4vrienden met Do-it reizen van 5 t/m21 juli

[COLOR=blue]

Heeey ja ik ga ook naar Cap d`Agde met 3 vriendinnetjes. wij gaan ook naar de camping les sables dor onder leiding van Gogo!! wij gaan van 23 juli tot 1 augustus. Heb er zin in!!

24/7 tot 8/8 heb ik een 3-persoons appartement geboekt in cap d’age (in het grote naturistencentrum daar) wil het best delen met iemand ook :slight_smile:

Marcel

Heeeja! Ik ga ook samen met een vriendin nar Les Sables d’or
van 26 juli tot 5 augustus! B)

En die vriendin ben ik B)
Helemaal losssssss :smiley:

Ben net terug uit Cap D’Agde! HET WAS ECHT SUPER!!!

Trouwens…ik zoek meisje van camping Sables D’or… sprak haar in de Nicavana…heel even maar…maar zou haar graag nog weer eens spreken…ze kwam uit Zwaag…had blond krullend haar…ze vond de muziek op de Orange Night zo mooi:P (7 augustus tot 14 augustus)

Daaaaaaaaaaaag mensen!!! Kwam opeens op deze site terecht toen ik op zoek was naar een fijne vakantie bestemming!! :stuck_out_tongue: Ga dit jaar samen met een vriendin…( MARIT!! OWhh!! :wink: ) misschien ook naar Cap d’Agde!! en dacht…hoe kan ik sneller horen of het hier een beetje gezellig is…als van mensen die er al geweest zijn!! Duss…kan iemand mij ff een tof reisverlslag sturen?? :wink: Of wat leuke tips om mijn tijd daar nuttig te besteden!! :rolleyes: :stuck_out_tongue: daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagg!!!

Hey hallo!!

Wel handig zo’n site, want ja, ik ben ook op zoek naar lui die er al geweest zijn of gaan! Ik ga samen met een vriendin ( KRISTE!! ohw :stuck_out_tongue: …ja die van dat bericht hierboven, )… Lijkt me super tof daar!! Maar zou graag ff wat “recensies” B) willen horen haha…

Daaag!

hello…!!

ik ga deze zomer met vriendin ook op vakantiej!!
lekker ff weg van hier, feesten enzo!!
en wij kijken ook naar les sables d’or…alleen we moeten nog kijken tussen GoGo, Do-it of X-travel!!
wat zouden jullie kiezen…en hoe is het daar!!!
ben benieuwd… :smiley:

Charlot… :stuck_out_tongue:

haaj,

wij gaan deze zomer ook naar Cap d’Agde (5 aug. vertrekken we met Gogo tours), alleen twijfelen we nog over de appartementen… We willen óf naar Orion, óf naar Résidences du Cap. Iemand hier die ervaringen heeft met één van de appartementen? Andere leuke weetjes over Cap d’agde zijn natuurlijk ook welkom :wink:

Dalton, ik zag je berichtje net via een site…maar kan je geen email sturen!
Ik ga 5 augustus ook naar Cap d’agde met X-travel voor 10 dagen, wel met de bus…laat je een berichtje bij mij achter?

Andere mensen die dan ook gaan; email Charlotte_vd_weijde@msn.com :smiley:

Hallo…

Ik ga deze zomer met nog 3 vrienden gewoon met de auto ergens heen rijden. We weten dat we naar zuid frankrijk gaan en dan naar de middellandse zee. Heeft iemand enig idee wat leuker is: Argeles sur mer of Cap D’agde??

En waar zitten de meeste nederlanders?? Wij hebben ook niks geboekt dus ik weetn iet of het op die camping daar een probleem is of is die groot…

Heb je wat informatie of ga je rond de 23ste ook weg voeg me dan ff toe op msn: Martijnvandenbergh@hotmail.com

alvast bedankt
oiiii
—Vlaardingen— :ph34r:

Heey mensen
Ik ben vorig jaar naar Cap D’agde geweest
17 dagen camping les sables d’or
X-travel en gogo hebben een eigen gedeelte op de camping dus je zit samen met alleen maar Nederlanders (do-it valt onder X-travel)
Gogo en x-travel staan wel naast elkaar, dingen zoals de beachparty en coktailavond doe je samen.
Wij gingen altijd naar de dicotheek Nicavana, leuke discotheek, kom je gratis in met x-travel card (anders 10 euro) Jammer dat het altijd pas na 3 uur een btje druk werd.
Schuimparties waren erg gezellig.
Het strand ligt op een kwartiertje lopen van de camping, het is er best uit te houden overdag…
Het zwembad en de supermarkt zijn klein 5 minuutjes lopen
De sanitairvoorziening was minder, je hebt alleen warm water als je de eerste bent. Dus als je gelijk na t uitgaan doucht heb je warm water :stuck_out_tongue:
Maar als je gewoon warm water wilt kan je ook de camping opgaan en de andere douches pakken, die zijn wel warm.
Tussen de camping en t uitgaanscentrum (dicotheken, kroegjes, restaurants en een grote kermis (open tot 2 uur))rijden altijd taxi’s, voor 2 euro mochten we altijd heen en weer.
Lopend kan je het ook redden dit is ongeveer 3 kwartier en een groot gedeelte over het strand.
Bier was best duur in de Nicavana betaalde je 10 euro voor 1 biertje maar met je x-travel pas kreeg je er 2 voor 5 euro, das toch best te doen.
Als er meer vragen zijn laat dan een berichtje achter, ik vond het iig gezellig vorig jaar.
Ik zou graag teruggaan (op de douches na) maar ik ga dit jaar Blanes onveilig maken.
Mensen die nog gaan veel plezier

Kus

Nou wij gaan vanaf 19 aug 10 dagen via x-travel naar Les Sables d’Or , hebben mensen nog perfecte tips of iets? en wie gaan er misschien in dezelfde periode??