Ik ga vanaf september een half jaar in Londen studeren en nu vraag ik me af of er hier op het forum nog meer mensen zijn die in die periode voor langere tijd in Londen zijn.
Het lijkt me leuk om ervaringen over de voorbereidingen uit te wisselen en wie weet kunnen we een keer afspreken als we daadwerkelijk in Londen zijn.
Ben ik weer. Ik vraag me af of er nu niemand vanaf september voor langere of kortere tijd in Londen is.
Ik ga trouwens studeren aan London South Bank University als een uitwisselingsstudent en heb een kamer in één van de studentenhuizen van de universiteit. Dus kom ik in Southwark te wonen.
Of je nu ook gaat studeren in Londen of om een andere reden in Londen bent maakt me niets uit. Het lijkt me gewoon leuk om de stad samen te verkennen en/of wat te gaan drinken of zo.
ik hoop vanaf eind september tot december in london te zijn.
Ik ben nog heeeeel erg hard op zoek naar een stage plaats
ik hoop dat het nog lukt in die korte tijd maar anders laat ik het wel weten
zou wel leuk zijn om wat nederlanders dan tegen te komen
Ik wil dit doen volgend schooljaar. Heb jij nu natuurlijk weinig aan. Maar misschien kun je me wel wat meer vertellen over hoe je alles geregeld hebt.
Heb jij een erasmusbeurs?
Ik zelf wil dan ook in Londen gaan studeren voor een semester en mijn school heeft samenwerkingsverband met een uni in Londen, dus kan ik in aanmerking komen voor de beurs.
Zou je je ervaringen willen delen?
Mijn email is: [EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com
Ik ga vanaf half september ook in Londen studeren. Ik ga de MA History of Art doen aan het COurtauld Institute. Ook ik hebe een kamer via de universiteit in de wijk Convent Garden. Ideaal. Welke opleiding ga je doen?
Leuk om een reactie van je te ontvangen.
Ik ga een half jaar rechten studeren aan de rechten faculteit van LSBU. Het maakt deel uit van mijn studie Sociaal Juridische Dienstverlening in Den Haag.
Jij komt wel lekker midden in het centraal te wonen, echt ideaal! Ik mag ook niet klagen.
Wanneer vertrek je? Ik vertrek komende woensdagnacht.
Hoe lang blijf je in London? Of te wel hoelang duurt je MA?
Spannend hoor. Bij mij duurt het nog twee weekjes. Ik ben in totaal 9 maanden in Londen. Lijkt het je niet lastig om rechten in het Engels te doen? Kan me voorstellen dat het dat heel specifiek is per land, en daardoor lastig om voor een half jaartje te doen…
Ik heb er wel heel veel zin in. Zit inderdaad op een super mooi punt, maar ik vermoed dat mn kamer wel erg klein is. Voordeel is dat ik 50m woon van waar ik college heb, dus dat is ideaal.