Wie gaat er mee naar Marokko?

Hallo Lieve mensen,

Mijn naam is Layla en ik ben 20 jaar oud. Mijn plannen zijn om in 2009 naar Marokko te gaan voor een half jaar. Ik heb via een meisje op deze site een taalschool gevonden in Rabat en in Fes. Mijn doel is om Arabisch te leren, na de lessen zou ik graag door Marokko willen reizen en daarbij het liefst zoveel mogelijk zien natuurlijk. Nou kan dit natuurlijk niet in mijn 1tje. Ik ben opzoek naar iemand die ongeveer dezelfde plannen en ideeen heeft als ik, het mag afwijken dan kunnen we natuurlijk samen overleggen en compromissen sluiten. Leeftijd maakt niet heel veel uit, het leukste is natuurlijk dat het wel een beetje rond mijn leeftijd is. Jongen of meisje kan me ook niet veel schelen. Ik hoop echt op deze manier iemand te vinden die dit samen wilt gaan doen. Ik was van plan om rond Februari/Maart te vertrekken, mocht er iemand maar 2 of 4 maanden willen is dat geen probleem ik zoek eigenlijk iemand voor de 1e 4 maanden of korter. Stuur me een berichtje als je interesse hebt! Groetjes Lay:hihi:

Wil er dan echt niemand mee?