We hebben een chalet aan de piste gehuurd van Les Trois Vallées en vanaf 21 januari 2012 kan de sneeuwpret beginnen.
Er zijn nog 3 plekken over, de andere zijn al door ons bezet :nod: (5 vrouwen en 7 mannen, 30 tot 45 jaar).
Dus heb je zin om mee te gaan, laat dan wat van je horen.
Ik ben ook nog op zoek naar reisgenoten. Hoe is het niveau van de groep? Ik ben een licht tot redelijk gevorderde snowboardster van 36 en zou het wel leuk vinden om met iemand van het zelfde ski/boardniveau op pad te kunnen gaan.
Het ski-niveau van de groep is gevarieerd. Een paar beginners (1 a 2 jaar ervaring). Een aantal redelijk gevorderd (+/- 5 jaar ervaring) en ook een aantal ver gevorderden (> 10 jaar ervaring).
En een aantal van ons kunnen snowboarden en meestal gaan we dan ook 2 of meer dagen snowboarden, afhankelijk van de sneeuwcondities.
Zelf ski ik al 12 jaar en board nu sinds een jaar of vijf en vind het allebei gaaf.
Anyways, variatie genoeg …
Zaterdag 19 november komen we bij elkaar. Dan kunnen de nieuwkomers (tot nu toe 3) en de “oudgedienden” elkaar ontmoeten. We doen dit dmv een activiteit en daarna met elkaar uit eten (alleen activiteit of alleen eten kan natuurlijk ook).
Dus als je belangstelling hebt, ben je zaterdag ook welkom.