Hallo reizigers! Ik heet Annemiek (51) en ik reis graag. Ik vind veel bestemmingen leuk, maar Afrika staat bovenaan. Ik reis samen met mijn man Herman (56). Hij is een techneut en houdt van fotograferen (landschap, macro, en zo meer). Ik ben een secretaresse en ben in mijn vrije tijd druk achter de naaimachine. We wonen in de buurt van Utrecht. Onze twee dochters gaan sinds een paar jaar niet meer met ons mee op reis. We zijn allebei best avontuurlijk ingesteld en aardig sportief (wandelen, fietsen), hoewel ik aanzienlijk luier ben dan Herman. We houden ook van het goede leven, luieren en lezen in de zon, beetje zwemmen, lekker eten en een glaasje wijn. We bezochten Zuid-Afrika en vorig jaar oktober maakten we een road trip door Namibië. In februari hebben we een week lopend over La Gomera rondgetrokken. Dat deden we een paar jaar geleden ook al eens in Italië (De Marken). Tussendoor trekken we er in de zomer in NL ook op uit. We zetten onze (kleine) tent op een rustige camping en stappen op de fiets. We zijn op zoek naar reisgenoten om naar Botswana te gaan (2015 of later). We hebben ook plannen om Madagaskar te bezoeken. Deze zomer (juni) gaan we met de auto naar Kroatië. In september gaan we ook nog op reis, maar daarvoor liggen nog geen plannen klaar.
Hoi Annemiek,welkom op wereldwijzer!
Een van de belangrijkste redenen voor veel mensen om naar Kroatie te gaan is de overweldigende natuur.
Zeer afwisselende landschappen en prachtige kustplaatjes domineren het landschap.
Welke steden ga je zoal bezoeken,Annemiek?
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Kroatië Forum
Las ook in je berichtje dat je op zoek bent naar naar reisgenoten om naar Botswana te gaan?
Heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met de voorpret,Annemiek !
groet,georgessiam.
Hoi, ja ik had al wat rondgesnuffeld. We reizen van Istrie tot Zadar en zien wel waar we blijven plakken. Onze Botswana-reis is nog ver weg en ik zag dat veel reisgenoten elkaar zoeken op redelijk korte termijn. Ik wacht dus nog maar even met mijn oproep denk ik. Dank voor je hartelijke welkom en tot snel.
Dat is met alle plezier gedaan,Annemiek!
groet,georgessiam. :chin: