Wie Gaat Er In Juli

nou wie gaat er in juli ik zit
8 tm 18 ik mediterraneo

ik ga van 11 tot 20 juli op camping roca :smiley:

Dan ga ik net een als jy terug gaat :stuck_out_tongue:

wij gaan van 1juli tot de 13e

oja leuk :wink:

2 - 17 juli la masia appartement :o

hoezo niet leuk dan? :smiley:

ey wij gaan 4 tot 17 juli la masia camping schizzle word wel maaster tog? alleen ik wil foto’s van mensen die komen (meiden)

check big micks picturetrail

wij ookkkk… 21 dagen vanaff 10 jullie :smiley:

xxx
rene

p.s wij zijn 2 mannetjes en 2 vrouwtjes… GEEEN RELATIE!! haha

B) 4 mannetjes 2 vrouwtjes ook geen relatietjes onderling

owww… kep egt zooo’n zin erin… nog iets minder als 5 maanden… waarom ga ik maar 10 dagen :frowning: ik weet nu al dat ik heimwee heb als ik terug kom!! :smiley:

ja dat ken wel jah… wantteuh wij gingen altijd 3 weken en toen een jaar 2 weken… nou dat was egt te kort haha… werd gek toen ik naar huis moest.

Wij gaan van 22 tot 31 juli :slight_smile: (Damn dit heb ik nu al 4 keer gepost ofzo :P)

haaaj wij gaan van 1 tot 10 julli naar blanes :smiley: met vijf meiden… word super :slight_smile: zitten in meditareneo

5 meiden zijn altijd welkom… jammer dat als ik aankom jullie net weg gaan… :wink:

kussiesss
rene

Ik ga van 18 tm 27 Juli naar camping roca met VINEA TOURS…
nog iemand via vinea want ik ga zonder mn friends?? :smiley:

Kusz

Hey gezellige mensen,

Ik ga met een vriendin met de bus naar Blanes. Wij zitten op camping la Masia. Wij zitten er vanaf 1 juli tot 13 juli.
GRoetjes Christel

mariska :slight_smile: & christel1982
Ik zie dat jullie 1 Juli naar blanes gaan …
Toevallig met Solmar Tours ???

X

Ik ga niet met Solmar Tours. Ik ga met Beachmasters. Wij zitten op de camping La Masia.

Groetjes Christel

Originally posted by christel1982@31-03-2005, 08:45:08
** Ik ga niet met Solmar Tours. Ik ga met Beachmasters. Wij zitten op de camping La Masia.

Groetjes Christel **

oja w8 nu weet ik het jij had me gemaild tog?
alleen nuw eet ik niet meer wat :o