Wie Gaat Er In Juli

Ik weet niet meer wie ik wel of niet meer gemaild heb, want ik heb er zoveel gemaild.
groetjes christel

B) www.frimds.tk

4 jongens 2 meisjes, foto`s, vrijgezel?, leeftijden check it out
8 tm 18 juli where? Blanes Mediterraneo

wij zitten op camping la masia in periode 1 juli tot en met 13 juli. wij zijn beide single.

16 tot 24 juli in appartement Nautilus :smiley: met 5 (vrijgeselle) jongens :stuck_out_tongue:

heey mensen ik ga de 17e july met vinea blanes palomera iemand anders mischien ook ??? ga namelijk alleen dus zouy fijn zijn als ik al iemand zou kennen :)meld me maar aan als je dat wilt monamie_fox@hotmail.com

oooh dat heb k vorig jaar ook gedaan :stuck_out_tongue: hehehe kga ook 17 juli maar kga nu niet meer met vinea, ach t komt wel goed hoor die vakantie gaan dr nog wel meer alleen ! en anders bel je iemand en vraag je msn dat heb ik ook gedaan! :slight_smile:

ik zat ook in nautilus, best wel vet maar kijk uit want die poets bitches hebben me zwembroek enzo gejat :S… Mediteraneo heeft dit jaar fucked up problemen. iedereen van dat appartementen ding zijn allemaal naar nautilus gegaan, dus schrik niet als je niet krijgt wat je wel geboekt hebt, verder is alles vet (H)

Zullen ze zich zelf (weer) over-boekt hebbe :smiley:

Zoals elk jaar:p

Ze leren het nooit daar :smiley:

ik 24 juli 17 dagen vanuit eindhoven met xtravel naar la masia met nog een maat van me

heb er egt zon zin in

Over 5 uurtjes ben ik weg :smiley:

sandra SHUT UP!!

sandra zit nu lekker warm in een auto

ik zit in een warm land.
en en en
met n gratis uur internet dat nu om is.

nee hier vriest het 30 graden
kind, morgen weer naar het strand maandag weer en dinsdag nog en daar hoef ik geen 2 dagen voor in de auto te zitten hoor :stuck_out_tongue:

blablablaaaa
en jij zit nu in NL
en ik met mn chick.
zo naar het strand, en dan komen deproppertjesweer :stuck_out_tongue:

ut wordt vandaag 36 graden hier :dead:

das ut hier ook :smiley: mr dan minder benauwd als daar

tis hier waaarmer.
en en en
vnaaf ga ik schuimen, whohaaa.