Ik ben op zoek naar mensen die vanaf April in de regio Antalya gaan werken - bij voorkeur in het toerisme - en die het seizoen in de stad wonen. Misschien leuk om eens wat af te spreken in Antalya? ![]()
Gaarne nader informatie te verstrekken over dit"vage"bericht.
Groeten,
Hans,
Forumbeheerder.
't Is heel eenvoudig, al moet ik toegeven dat de réden van mijn oproep niet voldoende naar voren is gekomen - dat geeft het misschien wel iets vaags. Dit seizoen werk ik voor de eerste keer in Antalya (stad) als hostess. Nu ken ik in de omgeving van Antalya Kemer e.d. wat mensen maar niet in de stad zelf waar ik kom te wonen. Dat komt vanzelf maar ik besloot spontaan om vanmorgen een berichtje te plaatsen. Het lijkt me leuk om in dit stadium alvast met wat mensen te schrijven die er dit seizoen ook naartoe gaan om te wonen en werken in’t toerisme. Wie weet zijn er mensen bij die al meer seizoenen in de stad Antalya werken en goeie tips hebben, of die net als ik ook voor het eerste seizoen gaan. Mocht je nog meer willen weten, laat het dan gerust even weten. Vind je deze vraag volkomen misplaatst bericht voor een Turkije forum, dan zie ik het vanzelf in het niets oplossen - geen probleem. Groetjes, Akasha
Geen probleem Akasha,
Hoop voor je dat je er verder mee komt.
Groetjes,
Hans.
Gaat zeker lukken, Hans en kom ik hier niemand tegen dan ontmoet ik op de luchthaven van Antalya en op het kantoor van het agentschap wel nieuwe mensen. Vertrek als eerste van het hostess team half april en mijn nu nog onbekende huisgenoot en collega voor Antalya, komt na een paar weken. Ik zal eens wat berichtjes van je lezen, zag in je profiel dat je zelf in de reiswereld werkt en ex-reisleider bent dus wie weet wat voor tips ik nog van je tegenkom!
Groetjes en bedankt voor je reactie, Akasha
Hoi Akasha
Ga vrijdag naar Antalya voor een weekje, heb je misschien tip waar het leuk is met stappen?
gr.Os
Ossie : Akasha is hier sinds febr. 2007 niet meer geweest dus weet niet of er antwoord komt. Veel plezier in Antalya volgende week, ik kom er wel vaak maar ga nooit stappen, wel naar loungetenten op Lara, maar gewoon vragen daar:)