Wie gaan er nog meer emigreren?

Hallo allemaal,

Mijn naam is Cathy en ik ga eind juli emigreren naar Bonaire. Ik ga daar in het basisonderwijs werken.

Ik vroeg mij af of er nog meer mensen rond naar Bonaire gaan.

Groetjes,

Cathy

Beste Cathy,

Heb je al een plaats om te verblijven? Zo niet check sweetlemonbonaire.com

Gr Simon en Charlene

Bedankt, maar ik heb al een woning gevonden.

Verder niemand die gaat emigreren??

Dag Cathy,

Halverwege augustus ga ik emigreren naar Bonaire.
Ik zal mij even voorstellen:
Mijn naam is Hendrik Speelman en ik werk als ambulant verpleegkundige voor verslaving en psychiatrie. Ik ben 51 jaar oud.
Via mijn werk wordt er huisvesting geregeld.
Dit avontuur overkomt mij een beetje omdat ik bij mijn huidige werkgever te horen heb gekregen dat ik boventallig ben en om die reden ben gaan solliciteren. Deze voor mij fantastische vacature kwam voorbij en ik dacht ik neem mijn kans. Hetzelfde werk dat ik in Nederland doe alleen in een veel mooiere omgeving.
Ik ga alleen naar Bonaire en kom als enige witte in het team te werken. De taal moet ik nog leren. Dat is een noodzaak en ook niet meer dan logisch vind ik.
Alle tips van anderen met ervaring m.b.t. het verhuizen naar Bonaire zijn welkom.

Vriendelijke groet van Hendrik.

hallohendrik en Cathy,

ik ik ga ook emigreren naar Bonaire. 25 augustus land ik met mijn gezin op Bonaire.
mijn vrouw gaat ook in het basisonderwijs werken, en ik ga beginnen met mijn bedrijf: www.bonairebreak.nl
hiervoor zoek ik nog goede stageplekken in de zorg. misschien kan Hendrik mij hier mee helpen?

misschien kunnen we keer afspreken?