Wie ben ik....

Hoi allemaal!

Ik ben Petra, 27 jaar, bijna 28 alweer. Ik ben via via op dit forum gekomen.
Reizen doe ik graag, maar ik ben helaas nog niet heel ver gekomen. Europa heb ik grotendeels wel gezien, nu buiten Europa nog!

Zoals zoveel mensen wil ik graag nog een keer een paar maanden naar Australië, beginnen in december met kerst en oud en nieuw in Sydney op bondi beach of bronte beach. Daarna door het land trekken om in Melbourne te eindigen, waar ik dan in maart de formule1 race zou willen zien. Daarna weer naar huis.

Het probleem met mij is alleen dat ik te veel wil. Behalve bovenstaande wil ik namelijk ook over twee jaar naar Portugal emigreren. Dit is waarschijnlijker dat het gaat gebeuren. Hier ben ik al druk voor aan het sparen en. Het gaat de goede kant op!

Mijn grote liefde is de formule1, ik heb ook al redelijk veel races bezocht, maar mijn maatje wil nu niet meer. Je kent het wel, een vriendin, settelen, geld in andere dingen willen steken. Dus stiekem ben ik ook wel een beetje op zoek naar een nieuw formule1 maatje!

Voorlopig zal ik hier waarschijnlijk een beetje de kat uit de boom kijken en veel meelezen, voornamelijk in het Portugal forum.

Groetjes!

Hoi Petra,welkom op wereldwijzer!
Portugal is een prachtig land om naartoe te emigeren,Indien je daadwerkelijk gaat emigreren raad ik je aan om het boek ‘Wonen en kopen in Portugal’ aan te schaffen.
Natuurlijk kan je ook altijd met je vragen terecht op het Portugal Forum
Succ6 Petra !
groet,georgessiam.