ik ga voor mijn werk een week naar Mumbai in februari (tot nu toe al veel gebackpackt over de wereld, maar nog nooit betaald op reis geweest! Wat een luxe )
Het programma in die week staat al helemaal vast, maar links en rechts heb ik wel wat uurtjes over…what to do and see? Wie van jullie is daar al geweest en heeft leuke tips?
Kom maar liever niet met allemaal leuke tips over de rest van het land, want natuurlijk zou ik er het liefst een paar weken (maanden) aan vast plakken, maar dat kan helaas nu niet…
hey
ben in die periode ook in mumbai
ik blijf een half jaar 4 december ga ik die kant op.
,gatway,daar in de buurt is ook en van de duurte hotels thalmal hotel.
Haji Ali moskee; een moskee waarvan wordt gezegd dat een moslimheilige er dood ging op zijn weg naar Mekka. De moskee ligt in het water.
langs Marine Drive, de bekendste straat van Mumbai. Deze boulevard is gelegen langs het strand en doet denken aan Miami; een brede straat en een grote boulevard die naast het strand ligt. Het strand wordt Chowpatty Beach genoemd en is zeer bekend bij zowel Indiërs als toeristen. Er zijn heel veel Bollywoodfilms opgenomen op deze plaats. Het bekende strand is gelegen is het uiterste zuiden van Mumbai en is het bekendste strand van India.
En het zuiden van Mumbai heeft een paar heel mooie wijken, waar het wel proper is en waar het groen volledig tot zijn recht komt. Dit is dan ook het toeristisch gedeelte van de stad, dat gelegen is aan het strand. Mumbai heeft immers een groot strand en een enorme haven
er is ook nog een soort was plaats aar de kleding voor de mensen worden gewassen en dat is ook heel mooi om te zien
er is heelat te doen in mumbai.het is een groote sad en ik weet niet waar je zit.
ik ben in 2009 in Mumbai naar de wijk Walkeshwar gegaan. Een dorpje binnen mumbai en erg religieus. we waren de enige toerist. Men keek nieuwsgierig maar liet ons volledig met rust. Loop daar wat kleine straatjes in en uiteindelijk sta je met je neus op de mensen die daar aan het wassen zijn. Zij vinden het leuk dat je komt en wij keken onze ogen uit. Verlaat de gebaande paden en geniet.