West kust VS juli/augustus 2007

Hey, ik ben Chantal 21 jaar en wil in mijn vakantie 2007 naar de USA. Het liefst naar de west kust, San Francisco, Las Vegas, Los Angeles en Grand Canion. Momenteel zijn er geen mensen die met mij mee willen, dus heb je interesse en ben je ongeveer mijn leeftijd man of vrouw, laat het dan ff weten… Ik weet niet precies wanneer ik weg kan, want ik studeer momenteel aan de politie academie en moet dus wachten wanneer ik ongeveer weg mag, het zal in juli of augustus liggen, ik heb dan 4 weken vrij, dus je kan ook nog kiezen hoelang we gaan… Trouwens andere suggesties voor bestemmingen zijn ook welkom. Ik hou wel van de VS en zou graag Australie of Nieuw Zeeland nog willen zien…

Hoi Chantal, Ik ben Debbie, 22 jaar en ik ga 25 mei 2007 naar amerika om te werken in een zomerkamp en wil daarna ook rondreizen… (maand augustus) Ik wil eerst naar Florida en daarna naar de westkust, LA en San fransisco. Vorig jaar heb ik 9 maanden in Australie gestudeert, een geweldig mooi land, vooral de stad Sydney… En de stranden en de natuur is gewoon onbeschrijvelijk!!
Groetjes, Debbie