Ik ben Bart, 21 jaar oud en woonachtig in Vianen. Ik vlieg 24 Juni naar Edinburgh in Schotland daar zal ik de eerste nacht overnachten en een stukje stad bekijken. De volgende dag ga ik met de trein naar Milngavie waar de West highland way start. Deze dag zal ik starten met de route. Ik denk de route te bewandelen in 7-10 dagen daarna zal ik nog 5-6 dagen dingen gaan bekijken in Schotland.
Zijn er nog meer mensen die in deze periode(24 juni tot 9 Juli) in Schotland zijn en misschien zelfs ook de West Highland Way gaan gaan bewandelen. Of is er iemand die zegt wauw wat een goed idee ik wil mee?
Ik ga zelf beginnen met lopen op 14-6 daarna wil ik de great glen way erachteraan lopen. Backpackend met tentje. Op 21-6 zijn er mensen die de route in 1 dag lopen. Misschien een idee voor je om wat eerder er heen te gaan… Ik zelf kan niet meer van m’n planning afwijken. Was het liefst eerder gegaan om zo op 21-6 bij stinehenge te zijn, maarja, kan niet alles…
Gr.
mdijke
Ik ben nog niet geweest. Als je zin hebt om mee te gaan 14-6 begin ik eraan. Heb wel twee boekjes binnen over de twee routes. Great glen en de westhighland.
Groetjes