midden maart 09 ga ik samen met een vriend in goed geprepareerde Mercedes 190D naar West-Afrika (senegal-gambia). Deze auto wilden we eerst achterlaten maar ondertussen ligt deze auto ons zo aan het hart dat we deze misschien ook voor een volgende reis willen gebruiken. Is er iemand(en) die in april mei of juni van dit jaar (lekker warm) deze auto naar nederland zouden willen rijden? Het idee is vandaag pas ontstaan, dus nog niet alles is zeker maar geef een reactie als het je wat lijkt. Sander
hallo,
het lijkt me hartstikke leuk om met jullie auto terug naar nederland te komen rijden. zou dit niet in mijn eentje willen doen, maar misschien samen met iemand anders die dit ook leuk lijkt…
nog wel een vraagje,
waarom willen jullie hem zelf niet terug rijden eigenlijk?
charlotte
hoi, bedankt voor je reactie. We hebben beiden geen tijd om terug te rijden want willen 5 weken wegblijven. Is prematuur, zijn nu bezig met wat adressen in Gambia. Post nieuwe info einde van de week.
Sander
ok, ik zal het in de gaten houden!
gambia is het reisdoel geworden. gaan toch kijken om auto lokaal kwijt te raken. bedankt in ieder geval voor de reactie. Sander
Beste Aruba312,
Ik(22) en mijn beste maat (21) hebben besloten deze zomer (dan wel Juli) over land richting West-Afrika te trekken en aldaar aangekomen met een vlucht vanaf Dakar terug te vliegen.
Nu ik dit lees moet ik toch even reageren, aangezien wij maar al te graag de auto voor jullie willen terug rijden(zelfs een bijdrage leveren?)!! Ik heb mijn rijbewijs vanaf mijn 18e en heb al de nodige ervaring, mijn maat heeft zelf lang in een busje gereden. Verder ben ik student op de universiteit en hebben we een groot verantwoordelijkheidsgevoel! Misschien kunnen we er eens over praten, ik woon in Amsterdam?
Laat maar horen,
groet!!
Markus-Jan (intothewild@live.nl)