Werken op een ranch in de Languedoc

Wij zijn op zoek naar hulp/ondersteuning voor het jaar 2010.
Je moet minimaal 6 maanden beschikbaar zijn (april t/m september) en liever nog langer (maart t/m oktober).
Werkzaamheden: gastenverblijven, keuken, restaurant, bar, ondersteuning gasten, algemene werkzaamheden op de ranch, stallen. Dit zijn de voornaamste werkzaamheden, dus NIET het werken met de paarden, al heb je daar zeker mee te maken en je krijgt uiteraard ook de mogelijkheid om te rijden, maar dit is dus NIET de belangrijkste bezigheid en je zult geen ritten begeleiden. Daarvoor is het gebied hier te groot en ben je er te onbekend.
Wij bieden een gezellig, hardwerkend team, op een geweldige ranch in een prachtige omgeving. Je verblijft bij ons tegen kost en inwoning en een kleine vergoeding per maand.
Bedenk goed dat het géén vakantiebaan is, maar alle dagen werken, daar wij in het seizoen week in, week uit, gasten hebben. Daarentegen kun je bij ons een schat aan ervaring opdoen.
Heb je interesse, sta je met beide benen op de grond, kun je hard werken, en ben je beschikbaar… neem dan contact met ons op via [EMAIL=“westernranch@hetnet.nl”]westernranch@hetnet.nl
Kijk tevens in ons fotoalbum: http://picasaweb.google.com/Western.Ranch.Du.Haut.Languedoc

Goedenmiddag,

Ik ben Danique van den Broek en ben 20 jaar (15-11-1988)
Ik ben opzoek naar werk in het buitenland. Ik ben over ongeveer 2 weken klaar met school en dan heb ik mijn diploma: Paardenhouderij niveau 3 op zak. Ik heb ook verschillende stagebedrijven gelopen. En nu zou ik graag meer willen leren en ervaring op willen doen in het buitenland.

Ik heb altijd strandritten gegeven en heb ook mijn orun-diploma, bassis instructeur(dressuur en springen) Ik kon dit diploma halen via school maar ik rijd zelf al vanaf mijn 10-de jaar western.
Ik heb via school ook mijn men-bewijs behaald.
Ik zou graag meer willen weten over de werkzaamheden, werktijden enz.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet,
Danique van den Broek

Email: [EMAIL=“chaneletje@hotmail.com”]chaneletje@hotmail.com

Ha Danique, een goed forum om je diensten aan te bieden is dat van Lonely Planet. Ik denk dat het bereik groter is, vanwege de taal.
A.