Hallo,
Ik ben op zoek naar een (melk)veebedrijf in Frankrijk. Het lijkt me erg leuk om te ervaren hoe het is om in Frankrijk te boeren en leven.
Op dit moment zit ik in het 4e jaar van de studie diergeneeskunde. Mijn ouders hebben een biologisch akkerbouwbedrijf waar ik vaak meehelp.
Afgelopen jaar heb ik twee talencursussen gedaan en beheers de basis van het Frans. Het lijkt me erg leuk om dit een beetje in de praktijk te brengen en het te verbeteren.
Het gaat om de periode vanaf 11 oktober tot 25 oktober. Het gaat mij vooral om de ervaring en hoef er dus geen geld mee te verdienen. Wel zou het fijn zijn als ik tegen kost en inwoning bij jullie kan verblijven.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt,
Lizelore Vos
Hoi Lizelore,
Sorry dat deze reactie wat laat binnenkomt en weet ook niet of je inmiddels iets gevonden hebt.
Heb kennisen in Bretagne die een biologisch melkveebedrijf hebben en wel wat hulp kunnen gebruiken.
Groetjes,
Jakob
Beste Jakob,
Bedankt voor de reactie. Ik vlieg toevallig vanavond naar Frankrijk voor twee weken. Maar een biologisch melkveebedrijf in Bretagne klinkt erg leuk. Zou ik het e-mailadres/telefoonnummer mogen hebben? Dan kan ik het de volgende keer misschien gebruiken.
Groetjes,
Lizelore
Salut Lizelore,
Wat leuk vanavond naar Frankrijk.
Waar heb je een plekje gevonden en wat ga je daar doen?
Ben zelf afgelopen nacht weer thuisgekomen uit Clermont Ferrand waar ik een week op een agrarische beurs heb gestaan. Leuk werk en altijd gezellig.
Heb zelf 15 jaar in Frankrijk gewoond en ben een echte Francofiel en zo vaak ik kan ben ik in Frankrijk en ook van plan daar weer te gaan wonen.
Heb meerdere vrienden in Bretagne die daar biologisch boeren ( 3 broers) en zal je hun telefoonnummers geven. Het lijkt me het beste dat via mijn eigen mailadres te doen en dat is
[EMAIL=“jdjchat@hotmail.com”]jdjchat@hotmail.com
Wens je alvast een hele goede tijd daar en een goede reis,
Groetjes,
Jakob