Weet iemand waar ik moet wezen ik ben namelijk van plan te emigreren naar Suriname. Ik wil alleen graag met dieren werken honden katten paarden om hulp te bieden of eventueel iets anders.
Ik kan alleen niet echt specifieks iets vinden op internet dus dacht ik… ga het hier is proberen.
Een website zou misschien wel handig zijn of tel. nummers zijn ook goed!
Hoop snel wat te horen van jullie…:dag:
Wat dacht je van de Paramaribo Zoo, maar daar zullen weinig honden of katten zijn…
Of het dierenasiel of de dierenbescherming? Daar hebben ze altijd mensen (vrijwilligers?) nodig. De dame van het asiel heet Mariska Bemelmans, misschien kun je haar googlen.
Heb je al aan woonruimte gedacht voor de eerste periode? Je zou een kamer kunnen huren bij Stichting Unu Pikin. Zij hebben een sociale werkplaats en doen allerlei educatieve projecten: www.stichtingunupikin.nl.
Hoi Rissel, inderdaad bij de dierenbescherming waaronder het dierenasiel valt, kun je vrijwilligerswerk gaan doen. Ik heb er zelf ook een poosje geholpen en ze kunnen wel wat hulp gebruiken. Ze hebben voornamelijk honden en af en toe ook katten. Wil je wat meer weten dan moet je maar even mailen.