Mijn passie ligt in het werken met mensen!
Hier in NL werk ik alweer 8 jaar met mensen met een verstandelijke beperking, van licht tot zwaar verstandelijk beperkt. Daarnaast begeleid ik kinderen met Autisme, kinderen met ADHD, gedragsproblemen, etc. Ook heb ik ervaring in het begeleiden van ouders die een kind hebben met de hierboven genoemde beperking.
Mijn laatste opleiding die ik afgerond heb is de HBO Verpleegkunde die ik gevolgd heb in Eindhoven.
Ik zoek betaald werk in de Sociale sector. Te denken valt aan diverse:
- projecten op een school voor kinderen met een verstandelijke/lichamelijke beperking
- projecten die economische onafhankelijkheid realiseren bij mensen in achterstandssituaties
- thuisbegeleiding voor ouders die een kind(eren) hebben met een verstandelijke/lichamelijke beperking
Ik zie ook grote uitdaging in het verrichten van onderzoek (innoveren en uitvoering) die te maken hebben met een van de hierboven genoemde projecten.
Woon en werk jij in Zuid Amerika of ken je mensen die een project willen opzetten of wil je zelf een project gaan opzetten in Zuid Amerika? Dan hoop ik heel snel van je te horen!!!
Groetjes Mieke