Werken in Zuid Amerika-Chili

Ik reis 4 december af naar chili, alwaar een Chileense vriend (spreekt nederlands) van mij eigenaar is van een aantal restaurants, een bar, en vanaf volgende week ook van een hotel. Hij vroeg mij op zoek te gaan naar jonge mensen die een tijdje zin hebben om in het buitenland te gaan werken. Hij heeft namelijk personeel nodig en vindt de Nederlandse werkmentaliteit erg plezierig. Dus mocht je mensen kennen die in de horeca terecht willen, ze kunnen per direct aan de slag in de Atacama woestijn, Caldera. Spreek je geen spaans? Geen probleem, de school is dicht bij. Wil je verdere info? [EMAIL=“annetta@quicknet.nl”]annetta@quicknet.nl

Ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd :slight_smile: …het lijkt me wel wat…

Jajajajaja! Dat klinkt geweldig! Ik ga vanaf de zomer door Zuid-Amerika. Ik zal moeten werken aldaar omdat ik vrij weinig geld mee neem. Kan je mij wat meer vertellen? Ik zal je ook even een mail sturen…
Groetjes, Céline

ik ben super geinterseerd in je vraag… ik ben namelijk jongen van 21 en houw van avondturen en werken in het buiteland en mss wel nieuw leven beginnen daar , zou super zijn :slight_smile: greetz kristof

Lijkt mij ook wel wat!
Wil vanuit Peru, door Chili richting Argentinie gaan en zou best een tijdelijke tussenstop kunnen maken. Maar het duurt nog een behoorlijke tijd voordat ik zover ben jammer genoeg, vertrek pas na de zomer…

Forget Caldera!! The town SUCKS!

Echt waar, de moeite niet waard. Je krijgt ook makkelijk werk in steden in barretjes of hostels…

Hey
Ik ben 21 jaar.
Ik ben van plan om tegen Oktober,November 2008. Te reizen door Argentinië, Brazilië en Peru.
Iemand met ongeveer de zelfde visie? [EMAIL=“Anitavorstenbosch00@hotmail.com”]Anitavorstenbosch00@hotmail.com
Groetjes Anita

Hi Annetta,

Ik heb je e-mail adres van het reisforum Chili. Ik vond jouw post op het forum over werken in Chili heel interessant. Ook al was het berichtje gepost op 13-11-2007.

Ik heet Pablo Araya ben 21 jaar en ben half chileen. Ik heb mijn hele leven gewoon hier in Nederland gewoond, maar heb nu plannen om te vertrekken en een tijd in Chili te wonen en werken. Ik krijg binnenkort de Chileense nationaliteit en daarmee automatische een werkvergunning.

Toen ik jouw bericht las over in de horeca in Chili werken, omdat een vriend van jouw daar al woont of bezig is met werken, wilde ik graag contact met je opnemen om hier meer te weten over te komen. Aangezien jij nu volgens mij wel eenigzins ervaring hebt met daar werken. Zelf heb ik horeca ervaring in Nederland opgedaan. Ik spreek ook spaans. Jij lijkt me precies de persoon die mij misschien wel met wat informatie op weg kan helpen.

Ik hoop een reactie van je te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Pablo Araya

werkt dat e-mail adress nog??

Beste,

Ik ben Sylvie Moerman. Afkomstig uit het koude Belgie. Ik heb reeds 2 jaar een relatie met een chileen. Na een aantal keren pendelen tussen Belgie en chili besloot hij om naar me toe te komen. Hij woont hier ondertussen een jaar en heeft het enorm moeilijk gehad. Soms heeft hij zodanig veel heimwee dat ik bang ben hem kwijt te raken.
De laatste maanden ben ik enorm aan het denken om naar chili te emigreren. Ik denk dat ik er me wel zou kunnen aanpassen. Ik heb hier een mooi A1 diploma en vrees ervoor dat dit in chili minderwaardig zal zijn. om een lang verhaal kort te maken ben ik voornamelijk zeer bang om zonder inkomen te vallen in chili
Ik heb alvorens te werken in de hulpverlening jarenlang gewerkt in de horeca. De dag dat ik weet kans te maken op een job waar ik maandelijks toch een bijdrage kan doen in het huishouden, vertrek ik onmiddellijk.
Ik stuur u deze mail omdat ik onder de indruk ben van u mail op de forum en misschien kans maak om in santiago te werken in 1 vqn de zaken van uw vriend.

Hopelijk schrijf je een mailtje terug
met vriendelijke groeten
sylvie moerman

Beste Annetta,

Je hebt het berichtje al heel lang geleden gepost, maar ik vroeg me af of deze vriend nog steeds mensen zoekt om te gaan werken in zijn hotel in Chili. IK heb ruim 1,5 jaar ervaring in het hotelwezen en heb een half jaar door Latijns-Amerika gereisd en spreek redelijk tot goed Spaans. Ik ben erg geinteresseerd en hoop van je te horen.

Mijn emailadres is: [EMAIL=“zpamvreuls@gmail.com”]zpamvreuls@gmail.com

Mvgr,

Zoë Vreuls

HALLO,

Mijn naam is Sarah van Velzen ik ben 31 aar en ben van plan eind van het jaar voor een jaar naar Zuid Amerika te gaan. Ik zou het plezierig vinden om daar ook te werken en mischein vrijwilliges werk te gaan doen. Ik heb in totaal 3 jaar ervaring in de hoereca,
Zou je mischien met mij contact willen opnemen, of kan ik jou bereiken?

Mijn telefoon nummer is:0639862485 en mijn hotmail adrs is
sarahvanvezen@hotmail.com

Ik hoop snel van jou te horen,

Grt arh van Velzen