werken in wintersportgebied in de zomer

hello,

ik ben yannick en ben een skier , competitieskier uit Belgie . Ik ben nog niet zo lang bezig met competitie skien maar om het niveau in de hoogte krijgen is het nodig te trainen in de franse bergen .

Daarom zou ik graag volgende zomer een maand of iets langer naar Les 2Alpes gaan om er te trainen nu natuurlijk is dit niet te betalen uit eigen zak , skipas enz nu zou ik willen werken ginder heeft iemand tips he er naar te zoeken ??

Nu moesten er mensen zijn hier die me iets kunnen aanbieden even een kleine schets van mezelf

ik ben een gediplomeerd tennisleraar dus daarin zou ik wel iets kunnen doen ( heb al 3 jaar ervaring ook) .
Ben dan 20 jaar en studeer geschiedenis aan de universiteit Antwerpen

Nu omdat het trainen is zal ik wss trainen van 8 u tot ongeveer 12uur dan sluit namelijk meestal de pistes . Dus vanaf iets in de namiddag zou ik kunnen werken . Ik wil alles doen zoalng ik ermen reis mee kan betalen van tennis , barwerk tot afwasser , … .

Nu na dit alles is er nog het onderkomen . Een gewoon hotel is te duur dus mss iemand anders een voorstel (goedkope studio ,…)

Met sportieve groeten

yannick smits

ps ik heb de droom om binnen enkele jaren er volledig te gaan wonen maar nu eerst effe studeren , diploma halen is toch altijd meegenomen als je de kans krijgt .

Het mag ook tignes zijn maar in Les 2 alpes benik al vrij goed thuis dus …

Hallo!
Mocht ik van jou zijn zou ik eerst even de lokale hotels contacteren om te vragen of ze geen personeel nodig hebben. Want naar mijn weten hebben ze minder personeel nodig gedurende de zomer, dan in het winterseizoen.
Daarnaast kan je altijd eens kijken om in een Aprés-ski bar te werken.
Aangezien je van Belgie bent ( net als ik :slight_smile: ) zou ik je aanraden om eens contact op te nemen met Skiworld - Intercomfort. Indien je het adres wenst, laat het me weten! Deze zoeken ook regelmatig mensen om in hun hotels te werken.
Hopelijk ben je iets met deze informatie!
Groetjes