Werk wintersportgebied gezocht!

Hallo ik ben met spoed op zoek naar werk in les deux alpes
wie kan mij helpen??
heb al vele bedrijven gebeld en gemaild maar nog steeds geen positief resultaat
wie kan mij helpen?
alvasy bedankt kelly

Hey, Ik zoek ook werk in een wintersportoord en het liefst ook in een redelijk groot gebied (Les 2 Alpes is bijvoorbeeld prima).

Als iemand wat weet, laat maar weten.

In Caz!Café in Val Thorens zoeken ze nog medewerkers voor het komende seizoen. Kijk hier voor de vacatures > http://www.cazcafe.nl/valthorens/vacatures.aspx

Meer wintersport banen staan op www.apresski.biz

Hallow! Samen met een vriendin van mij willen we er deze winter even voor een tijdje tussen uit… Nou heb ik al heel wat sites afgezocht maar we kunnen niet echt iets vinden, misschien dat hier iemand ons kan helpen! Het lijkt ons geweldig om ergens (wel waar veel jongeren komen/waar het druk is) in een kroeg/discotheek of zoiets te werken! We zijn beide heel enthousiast en het maakt ons niet uit wat voor werk het eigenlijk is, we willen ook best schoonmaken als dat moet gebeuren! Ik hoop dat iemand ons goeie tips kan geven, alvast bedankt…!

Groetjes Nit & Line

SKICHALETS.NL zoekt Chaletstaf voor Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Italië. Kan je lekker koken voor groepen, ben je gastvrij en enthousiast, kijk dan op www.skichalets.nl of stuur een mai voor informatie naar [EMAIL=“info@skichalets.nl”]info@skichalets.nl

Voor het winterseizoen 2011-2012 is Wens chalets ook alweer gestart met de personeelswerving. Kijk snel op www.wenschalets.nl