Hallo,
Mijn naam is Ibrahim Yusuf en ik ben supervisor op de Nederlandse afdeling van Tingis. Ik werk daar met een leuke enthousiaste groep, aan een uitdagend project met vele mogelijkheden voor de agents.
Wat heb ik te bieden? Naast het feit, dat je in het bruisende Tanger komt te wonen natuurlijk, krijg je een gedegen training, om je werkdoelen te halen, daarnaast een goede begeleiding tijdens de uitvoering van je werk, opfristrainingen en een inspirerende werkplek. Mocht je hulp nodig hebben met het vinden van woonruimte in Tanger, sta ik voor je klaar.
Wat verwacht ik van jou? De toezegging, om voor minstens 6 maanden een overeenkomst aan te gaan. Collega’s, die perfect het Nederlands of het Vlaams beheersen, zowel in woord, als in geschrift. Goede teamspelers zijn met een commerciële mentaliteit, een gezonde prestatiegerichte instelling hebben.
Denk je dat dit iets voor jou is? Stuur me dan een email met je cv en ik neem binnen 24 uur contact met je op.
Email : ibrahimtingis@gmail.com
Tel: 00212-674893094
Vriendelijke groet,
Hoi,
Om welke functie gaat het?
Vriendelijke groet,
Shirona
Hoi Shirona,
Het gaat in eerste instantie om de functie van telemarketeer. Er is wel kans om door te groeien, naar supervisr bv. bij gebleken geschiktheid. Laat iets van je.
Groet,
Ibrahim.