Hai,
Ik ben op zoek naar een baan in Tanger. Zelf heb ik meerdere jaren werkervaring binnen de HRM, maar ik sta open voor alle leuke uitdagende banen. Wie oh wie kan mij helpen??
Zonnige groeten uit Tanger:vak02:
Hi,
Als je open staat voor alle uitdagingen dan zou ik zeggen kom naar tanger met kapitaal en je zult slagen.
Just do it
Mvg
Mohamed Acharaf Sennouni
HAHA klopt helemaal alleen een kapitaal sparen dat duurt jaren als je een kantoorbaan in NL hebt gehad :tssk:
Enne wat doe jij in Tanger? the god of tingis…die zal het wel druk hebben in tanger
Is ben bezig met het project Al-Houara Tanger.
Als je in tanger bent, geef je nr door dan kunnen we bellen ok.
Beste,
Ik ben van plan om naar Casablanca te emigreren,maar eerst moet ik nog bevallen van mijn eerste zoon eind deze maand.
Ik ben ondertussen al op zoek gegaan naar werk en heb er iets gevonden.Het is een nederlands callcenter bedrijf en betaald zeker niet slecht.
Ik heb gesolliciteerd via e-mail en 2 weken erna kreeg ik al telefoon.Het enige wat je moet kunnen is perfect nederlands en een aangename stem hebben.Ik zou mogen starten in September,omdat ik niet vroeger kan gaan daar ik hier nog een job heb en ik in moederschapsrust ben.Als je echt iets zoekt zou ik hier zeker een keer naartoe bellen of een mail sturen.Ik heb deze man aan de lijn gehad en heb er een goed gevoel bij.
Het callcenter noemt my call en is gelegen in Casablanca en tanger.De contactpersoon die ik heb gehad is mijnheer Dalebout.
Laat me iets weten.Hopelijk heb ik je hier een beetje bij geholpen.
Vriendelijke groeten