Werken in Sunny Beach

Hallo allemaal,

Ik ga aankomende zomer in Sunny Beach werken. En ik ben op zoek naar iemand die het ook leuk zouden vinden om hier te gaan werken aankomende zomer. Ik heb vorig zomer hier ook gewerkt en vond het super leuk. Helaas gaat de vriendin waarmee ik vorig jaar was niet mee omdat ze een vriend heeft nu.

Ik heb vorig jaar voor een bekende club (Room 2) daar gepromoot. Promoten houdt in dat je of op een vast punt staat en dan mensen aanspreekt of je hebt een ‘freewalk’. Freewalk houdt in dat je mag lopen waar je wil, en dus ondertussen mensen aanspreekt. Je probeert deze mensen kaartjes te verkopen voor die avond/nacht.

Als je voor deze club gaat werken wordt je hotel betaald. Daarnaast worden eventuele kosten voor de dokter ook allemaal vergoed. Ook krijg je elke dag 3 buckets (emmertjes) alcohol gratis en daarnaast €10 aan drank gratis (dit zijn ongeveer 9 drankjes). Je krijgt in heel veel restaurants en clubs %50 korting op je drank en eten. Je vervoer van het vliegveld naar sunny beach wordt ook betaald. Dit houdt in dat je dus zelf je ticket moet betalen en je eten. Ik was meestal max. €5 kwijt per dag aan eten.

Als het je leuk lijkt of als je meer wilt weten laat dan maar even weten:)

xxxxxx

Hoooi,
wel gaaf om dat te doen!
maar hoelang zit je daar dan en hoe goed moet je engels wezen? en heb je ervaring nodig?

Gr

Ik ben van plan om ongeveer 6 weken te gaan en misschien de laatste week vrij nemen of minder werken. Je Engels hoeft niet perfect te zijn, zolang je het maar kan verstaan en normaal kan communiceren in het Engels is het genoeg. Je hebt geen ervaring nodig maar het is wel belangrijk dat je wel op mensen durft af te stappen en beetje spontaan bent :slight_smile:

Hoi,

Ik ben al de hele tijd aan het zoeken naar een site waar ik me hiervoor kan aanmelden en toen kwam ik jouw berichtje tegen. Dus ik dacht ik reageer even. het lijkt me heel leuk om dit werk te doen. Ik ben zelf al 2 keer op vakantie geweest in Bulgarije en vind het een heel mooi land.

Groetjes,
Louisa