Werken In Spanje

Ook ik zoek werk in Spanje, maar ik ben op zoek naar een serieuze baan voor onbepaalde tijd. Ik heb geschiedenis gestudeerd aan de Erasmus Universiteit, een jaar in Sevilla gewoond en een half jaar in Venezuela gezeten. Ik wil heel graag proberen mijn leven in Spanje op te bouwen. het liefst in Sevilla maar ik sta open voor andere opties aangezien er weinig ‘serieus’ werk te vinden is in Sevilla.

Wie heeft tips, ideen of suggesties hoe ik mijn zoektocht vanaf Nederland verder kan voortzetten?

Hoi Nienke,

Ook ik ga naar Sevilla! per 1 september! Ik zoek ook nog werk! Ik kan je dan wel niks aanbieden, maar misschien kunnen we wat aan elkaar hebben? Wanneer wil jij gaan? Misschien kun jij mij wel helpen aan informatie over het leven in Sevilla!

Als je interesse hebt dan hoor ik het graag via: miraspelbrink@hotmail.com

Groetjes Mira

hola amigos

mischien kan ik jullie een beetje helpen, ik woon in spanje niet in sevilla maar toch… helaas is het erg moelijk om in spanje werk te vinden en al helemaal in sevilla. heel veel sevillanen trekken namelijk weg (naar de costa) omdat daar wel werk te vinden is. om van te voren werk te vinden is erg moeilijk, ga erheen, geef overal je cv af, zoek in kranten etc en probeer het op deze manier! succes

Ha Nienke,

Vlakij Sevilla (een half uur met de auto) beheer ik een parkje met blokhutten. Het park ligt niet alleen dicht bij Sevilla maar ook bij het strand (ook een half uur met de auto) en tegen het naionale park Doñana. Ik op zoek naar mensen die mij willen helpen met mijn werk. Omdat ik pas begonnen ben kan ik nog geen salaris bieden maar wel de vlucht en een blokhut met vier slaapplaatsen en douche/toilet. Taken hier zijn zeer gevarieerd; van vervelend tot leuk: schoonmaken, onderhoud, klanten ontvangen, klanten wegwijs maken in de omgeving of vergezellen en boodschappen doen. Vereiste: goede sociale en communicatieve vaardigheden, liefde voor natuur en dieren. Beheersing van het engels en spaans strekt tot aanbeveling. Mocht je een goede kennis van het engels hebben dan kan ik ervoor zorgen dat met een van de bewoners hier in ons dorp engelse conversatie doet. Aangezien deze man over paarden beschikt mag je, als je dat kunt en wilt, zijn paarden berijden.
Periode: minimaal een maand.

Heb je nog vragen of wil meer over Sevilla weten. mail me dan vooral:
fred@holidaydonana.com