Werken In Spanje

Ook ik zoek werk in Spanje, maar ik ben op zoek naar een serieuze baan voor onbepaalde tijd. Ik heb geschiedenis gestudeerd aan de Erasmus Universiteit, een jaar in Sevilla gewoond en een half jaar in Venezuela gezeten. Ik wil heel graag proberen mijn leven in Spanje op te bouwen. het liefst in Sevilla maar ik sta open voor andere opties aangezien er weinig ‘serieus’ werk te vinden is in Sevilla.

Wie heeft tips, ideen of suggesties hoe ik mijn zoektocht vanaf Nederland verder kan voortzetten?

Hoi Nienke,

Ook ik ga naar Sevilla! per 1 september! Ik zoek ook nog werk! Ik kan je dan wel niks aanbieden, maar misschien kunnen we wat aan elkaar hebben? Wanneer wil jij gaan? Misschien kun jij mij wel helpen aan informatie over het leven in Sevilla!

Als je interesse hebt dan hoor ik het graag via: miraspelbrink@hotmail.com

Groetjes Mira

hola amigos

mischien kan ik jullie een beetje helpen, ik woon in spanje niet in sevilla maar toch… helaas is het erg moelijk om in spanje werk te vinden en al helemaal in sevilla. heel veel sevillanen trekken namelijk weg (naar de costa) omdat daar wel werk te vinden is. om van te voren werk te vinden is erg moeilijk, ga erheen, geef overal je cv af, zoek in kranten etc en probeer het op deze manier! succes

Ha Nienke,