Op zoek naar werk in Sevilla

Beste lezers van dit forum,

Ik heb sinds 2jaar een vriendin uit Sevilla.
We zijn erg gelukkig met elkaar en ik ga er ook erg vaak naartoe.
Sinds eind mei dit jaar hebben wij het blije nieuws ontvangen dat wij zwanger zijn.
Sinds dien ben ik voorgoed bij haar gebleven (los rosales 20 km van Sevilla)
Nou hebben we gelukkig al een huis en auto en zij heeft ook werk alleen wil het met mij nog niet echt lukken.
Mijn Engels is zeer goed alleen mijn Spaans laat nog aan de wensen over.
Mijn vraag dus op dit forum is of mensen die in Sevilla wonen of hebben gewoond.
Of mensen die bekent zijn met de omgeving en werk gelegenheid.
Mij alsjeblieft een berichtje te sturen met wat hulp.
Mijn werk in Nederland was beveiliging maar het werk hoeft niet in deze branche te liggen werk is werk en ik heb het hard nodig.
Ik hoop snel wat goede berichten te ontvangen.

P.s: ik weet uiteraard dat Spanje het nummer 1 crisis land is dus dat hoeft niet vermeld te worden alsjeblieft alleen echte hulp.

Ik heb je net een pb gestuurd

Beste Corberana,

Afgelopen winter ben ik 4 maanden in Sevilla geweest, eind december wil ik weer naar Sevilla, nu voor 6 maanden en het liefst eigenlijk voor altijd !
Ben dus benieuwd wat je aan Michael heb opgestuurd, want ook ik wil straks graag aan het werk.
Heb al allerlei ideeën, ga die ook uitwerken, maar elke extra tip is meegenomen.
En aan Michael: samen sta je sterk, dus misschien is door samenwerking iets te bedenken ? Je weet maar nooit !

Heb overigens ook wel nagedacht over Benidorm en omgeving vanwege de vele Hollanders die daar wonen waardoor wellicht de kans op werk groter is.
Heeft iemand daar nog een idee over ?
Saludos ! Henk van Dijkhuizen

Henk: Pb gestuurd