Werken in restaurant/discotheek + skien in Oostenrijk!

Wie heeft er zin om te gaan werken en skien in Kaprun, Oostenrijk?? Ik heb een aanbod gekregen van de legendarische “Baumbar” restaurant/discotheek om komend seizoen (week/weken in overleg (jan/feb, periode ca. 5-6 weken of evt. langer) overdag promotiewerkzaamheden te doen en 's avonds te werken in de discotheek.

Condities;
Loon naar afspraak,
Skipas,
Kamer,
eten,
drinken,
verzekering

Het is de bedoeling dat we overdag ‘propperswerk’ doen op de pistes en 's avonds meewerken/annimeren in de discotheek.

Ik ben opzoek naar een enthousiaste (niet lesbische) gezellige meid die dit samen met mij zou willen doen, zodat we een leuke tijd kunnen beleven in Kaprun!

Reacties ontvang ik graag zo spoedig mogelijk per mail.

Groetjes,
Danielle

niet dat ik lesbie ben, maar ik vind het wel erg discriminerend dat je bij voorbaat lesbische meiden afwijst.

Hey Danielle,

Dat lijkt me opzich wel heel erg leuk en gezellig…ben wel ff toe aan een uitdaging.
miss kunnen je iets meer over de bedoeling vertellen.

groetjes wytske

Hallo Danielle,

Ook ik ben zeker geinteresseerd! Ik heb de afgelopen jaren alleen maar in de horca gewerkt, waaronder twee jaar in een skigebied, dus dit klinkt me als muziek in de oren.

Je kunt me mailen op drako_flugilo@hotmail.com

Groetjes,
Irene

Hoi Wystke en Irene!

Bedankt voor jullie reacties! Echter, ik heb ws. al iemand gevonden!

Mocht ik nog iets horen of meer plekken mogelijk zijn, dan informeer ik jullie ok!

Succes iig met verder zoeken!

Groetjes,
Danielle

Heey!

Ik weet dat dit van vorig jaar is maar kun jij mij info geven over wat voor iets het is en of het aan te raden is?

Groetjes!