Werken in Portugal

Ik (25) ben op zoek naar eventueel vakantiewerk deze zomer ( 2008 ) voor 6 weken tussen 20 Juli en 31 Augustus. Ook ben ik, samen met een vriend, op zoek naar werk voor een langere periode vanaf 1 September.
Ik heb een HBO diploma als docent lichamelijke opvoeding, en heb tevens voldoende ervaring in de horeca.
Wesley (25) heeft een MBO diploma als sportleraar, en ook hij heeft ervaring in de horeca.
Dus is er iemand op zoek naar hardwerkende mensen, of kan iemand mij op weg helpen bij het vinden van werk, reageer dan op deze oproep.

Grt. Tim Schmidt
Rotterdam

Hoi,

Misschien kan je eens kijken op Wereldwerk.eu Daar worden nog olijvenplukkers gezocht. Ook een kok, maar dat is op jullie niet van toepassing als ik dat zo lees.

Groet,

Wouter

Misschien kan je aangeven in welke regio jullie willen werken en wat jullie aan willen pakken ?
Wij bieden verschillende diensten aan in Noord Portugal (MinhoAmado.com) en hebben het bere druk…
Gegroet, Paul

lekker fijn zon website die niet bestaat;)

@Pirlo,
Misschien kan je een tweede poging wagen door www. voor MinhoAmado.com te zetten.
Mijn vaud om te veronderstellen dat surfen eenvoudig is…:wink:
Gegroet, Paul

jah wat denk je dat ik gedaan heb :S hoe denk je dat ik op dit forum ben gekomen ?

hey nu doet hij het wel :stuck_out_tongue: mijn excuses :stuck_out_tongue: maar jij kan werk verschaffen of hoe moet ik dat nu zien ?

Als je kijkt wat we zoal doen dan zou bijvoorbeeld een handige tuinman prima in ons pakket passen voor onze beheer service.
Een representatief iemand met een bouwtechnische insteek kan een rol spelen in onze buy-build-renovate service omdat de contacten met de lokale makelaars, aannemers e.d. van belang zijn.
Onze verhuurservice zou een representatief iemand kunnen gebruiken die bereid is, naast de ontvangst van de gasten, ook de eindschoonmaak van een verhuurobject ter hand te nemen.
Hierbij moet natuurlijk altijd zowel de Portugese taal als een (populaire) europese taal minimaal goed gesproken worden (nog beter: ook lezen en schrijven).
Omdat we letterlijk dag-en-nacht klaarstaan voor onze klanten (en de gasten van onze klanten) is het belangrijk over meer dan een zuid-europees werkritme te beschikken. Je begrijpt dat dit allemaal hier lokaal moeilijk te vinden is in 1 persoon, wij hebben er zelf soms moeite mee :biggrin:.

en jullie beschikken over een appartement ? voor diegene en hoeveel krijg je betaald ?

@Pirlo,
Onze berichten worden nu wel erg 1-op-1 en minder van algemeen nut voor dit forum.
Misschien kan je je persoonlijke informatie (kennis/vaardigheden/opleiding e.d.) via mail aan mij doen toekomen (en ieder die dit leest en interesse heeft nodig ik hiertoe uit !) en kunnen we buiten dit forum kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

@Allen
Hoewel we het “lekker” druk hebben is ook elke potentiele klant meer dan welkom om contact op te nemen !

Gegroet, Paul