Werken in Paramaribo

Hallo,

Ik zoek werk voor 2-3 maanden in Paramalibo. Ik heb de SPW 4 afgerond. Dit gaat over een periode van ongeveer 2 november. Weet iemand wat of heb je andere ideeën waar ik terecht kan? Laat het me even weten!

Alvast bedankt!

Groetjes

He Zani,

Leuk dat je naar Su komt!

Misschien heb je al wat andere berichten op het forum gelezen.
Ik denk dat je met jouw studie-achtergrond iets in de zorg wil gaan doen. Het is heel moeilijk om betaald werk te vinden. Maar als je een paar maanden als vrijwilliger bezig wil zijn, is er heel veel mogelijk!

Je kunt zelf contact opnemen met kindertehuizen, creches etc. Maar de meeste zijn wat lastig te vinden, omdat ze geen internet, laat staan een eigen website hebben… Je zou het dan via een bemiddelsbureau kunnen proberen. Bijvoorbeeld Blue Frog (hebben ook veel leuke tripjes) of SPS(projecthulp suriname). Zij geven je eerst een training in Nederland en helpen je in Su op weg.

Heb je al nagedacht over huisvesting? Je zou een van de 6 kamers kunnen huren bij Huize Unu Pikin. Vanaf € 100.- heb je een kamer (met eigen :teeth:internet!!) en gedeelde keuken, badkamers, zitruimte, tvruimte, computerhoek, hangmatten, patio. De opbrengts van verhuur komt ten goede aan de projecten van Stichting Unu Pikin.

Groet,
Susanne

Hoi Susanne,

Wat leuk dat je reageerd!

Hoezo ook? ben jij er al of ga je er oook heen?

Ik heb al een kamer waar ik terecht kan. Vriendin van mij moet er namelijk ook stage lopen en heeft al een huisje gehuurd samen met een klasgenoot met 3 kamers. Ja de SPS heb ik al gevonden en was al van plan om daar naar de informatiedagen te gaan.
Het liefs zal ik inderdaad betaald werk willen doen maar op internet kom ik weinig aan adressen. Dus bellen kan bijna ook niet zonder telefoonnummer

Heel erg bedankt voor je info en wie weet tot op de mail weer!

Groetjes