Werken in Marokko bij Webhelp

U beheerst de Nederlandse taal?

U zoekt zekerheid en een goedbetaalde baan?

U zoekt een nieuwe uitdaging in uw carriere?

Webhelp rekruteert Nederlandstalige call center medewerkers. Kom ook werken bij de marktleider in de call center branche.

U begint als call canter medewerker, met de mogelijkheid om door te groeien naar managementfunkties.

Webhelp biedt vele voordelen, zoals: een gratis sportzaal, een bedrijfsrcèche, bedrijfscafeteria, gratis transport, pensioenvoorziening,…

Stuur snele uw CV met een sollicitatiebrief naar [EMAIL=“natacha.matt@hotmail.com”]natacha.matt@hotmail.com of naar [EMAIL=“neerlandophone@webhelp.ma”]neerlandophone@webhelp.ma

Hallo,

Mag ik vragen waar in Marokko dit is?
Vanaf welke leeftijd, en moet je zelf voor een onderkomen zorgen of is het mogelijk dat dit in samenwerking geregeld word? En word er om een speciale vooropleiding gevraagd?

Groetjes, Strangerr

outbound bellen zeker en de klant dingen aansmeren die hij of zij niet wil? sorry ik ga liever vloeren schrobben en wc’s schoonmaken!

Sorry maar het is geen outbound werk of dergelijke, het is inbound werk voor grote projecten net als FedEx enz…ji kan wel ons website bekijken www.wenhelp.ma en we zijn ook in europa gevestigd. we zijn de eerste call center in Marokko.

Gamaar beter WC’s schoonmaken, ik neem aan dat je kan deze werk niet doen