Voor een enthousiaste kok m/v tijdelijk werk aangeboden in een keuken van een Pub restaurant van een fantastisch hotel gelegen in het zuidwesten van Ierland direct aan de kust.
De werkzaamheden zullen bestaan in het dagelijks bereiden van bestellingen voor de pubgasten. Op drukke dagen is het hard werken, maar als enthousiaste kok zul je daar waarschijnlijk geen probleem mee hebben. Je zult deel gaan uitmaken van een jong internationaal team. Een goede gelegenheid om naast werkervaring talenkennis en de kennis van Ierland op te doen, want het is en blijft een mooi land. Vooral Zuidwest Ierland s erg bekend om zijn schoonheid en de vriendelijke mensen.
Denk je de juiste persoon te zijn reageer dan snel.
Geachte mevrouw/ heer,
Op www.wereldwijzer.nl trof ik uw advertentie waarin u een enthousiaiste kok vraagt voor een pub in Ierland. Afgaande op de plaatsingsdatum lijkt het me onwaarschinlijk dat de vacature nog niet is ingevuld, maar je weet het niet als je niet probeert. En wellicht heeft u meerdere vacatures in Ierland in portefeuile. In dat geval zou ik dat graag van u vernemen.
Ik ben geen profesionele kok. Maar ik voel me thuis in een keuken en vind het leuk om voor anderen te koken. Ik heb 5,5 jaar in het weekend en tijdfens vakanties als slagersknecht gewerkt en ben bekend met alle regels op hetgebied van hygiene. In die functie heb ik ervaring opgedaan met het runnen van een drukke afdeling en het aansturen van personeel en het beheren en bestellen van voorraden.
Ik ben ook bekend met het werken in keukens, omdat ik (al een aantal jaern geleden) tijdens zomervakanties een aantal maal heb gewerkt als keukenhulp op een zeilschool. Daar kookten we voor 150 man.
Wat ik in het Hollands kan, lukt me ook in het Engels. Ik beheers de taal vloeiend. Het is natuurlijk wel zo dat ik me moet oefenen in de specifieke “keukentaal”. Dat zal zo’n twee weken duren. Verder ben ik bereid alles te leren. Ik ben 26 jaar.
Op het ogenblik ben ik werkzaam als onderwijscoordinator binnnen het onderwijs project “Zee op school” (www.zeeopschool.nl). Ik ben opgeleidt tot leraar geschiedenis.
Ik hou erg van Ierland, ik ben er graag. Over een week ga ik er naartoe als reisleider. Ik zou dan wellicht kennis kunnen maken met de bedrijfsleider van het bedrijf waarvoor u bemiddelt.
Ik ben graag bereid mijn ietwat turbulente cv nader toe te lichten. Dat kan via e- mail, maar ook telefonisch. Van 31 juli t/m 16 augustus ben ik telefonisch niet bereikbaar.
e- mail: hermanbuurman@hotmail.com
Of 06 22711265
Ik hoor graag uw reactie,
Vriendelijke groet,
Herman Buurman