ola!
Ik ben op zoek naar een baan op een cruisschip of in een resort. ik ben 22, afgestudeerd vormgever maar wil een tijdje wat anders doen. een functie als waiter of dj.
heeft er iemand tips ?
merci.
ola!
Ik ben op zoek naar een baan op een cruisschip of in een resort. ik ben 22, afgestudeerd vormgever maar wil een tijdje wat anders doen. een functie als waiter of dj.
heeft er iemand tips ?
merci.
hoi, ik ben richs wou je vragen of je misschien een cruiseschip weet waar het het beste is om voor te , solliciteren, wil graag wereldwijd en dat is best een heel gedoe. Wat ken jij mij voor een tips geven??? alvast bedankt , richs :
Hoi!
Ik heb een tip voor jullie!!! Jaja. Ben al de hele dag aan het surfen om werk te vinden in het buitenland; ja dat klinkt lekker breed en dat is het ook. Dat maakt het zoeken overigens niet makkelijker… :-[
Maar goed; kijk eens op www.hotel.nl Daar kun je doorklikken naar werk buitenland en dan naar Cruiseships 8); ruim 45 advertenties! Wat wil je nog meer? Ik ga w.sch. ook nog wel op de een of ander reageren.
Suc6 in elk geval!!!
hallo, hoe ben jij daar in hemelsnaam aangekomen? waar staat werk buitenland dan? wij zien alleen maar hotels, hotels en nog meer hotels. help!!