Werken In De Duikwereld

Hallo,
Ik ben een 20 jarige sportieve sportacademie student, die in haar derde jaar zit van de opleiding.
Mijn vraag is nu of er misschien iemand een adresje weet waar ik van de zomer kan gaan werken in de duik wereld??? zelf heb ik de de opleiding van Padi, dus de enige kennis is al zeker in huis. Het maakt me niet uit waar het op de wereld is als ik maar met het duiken bezig kan zijn.

Groeten Anniek

Hoi !

Ben onlangs (maandje geleden) op Koh Phi Phi geweest (wel erg toeristisch, maar leuk) en daar vroegen ze op een aantal plekken duikleraren. Weet niet meer welke, maar de meeste duikscholen hebben een site (via de PADI site kun je ze heel makkelijk vinden).
Succes !

Chantal

Beste Anniek Luyten,

Hier bij ons in Zuid-Oost Azie hebben ze hele jaar door duik instructeur nodig want de zon schijnt elk dag. Het is echt niet zo moeilijk aan te passen hier, zelf woon en werk ik al zeven in Kuala Lumpur Maleisie.

Sebastian

inderdaad je zou het op ko fhi fhi in thailand moeten proberen. Of op andere thaise of indonesche eilanden. Je wordt er redelijk makkelijk aangenemen, maar met alleen je padi heb je meer certificaten nodig voordat je er kan werken. Maar dat kan daar ook! Alhoewel, het ging om een stage he? Proberen maar…

groetjes Norah

Het gaat bij mij vooral om de plaats waar je duik en wat je wil zien.

No offence,
Sebastian