werken in buitenland

Ik hou van de wereld en wil er zoveel mogelijk van genieten en zien. Dus denk ik waarom dit niet combineren met werken, ik zit nu in mijn laatste jaar hotelschool ter Groene Poorte in brugge, België.
Mijn vraag is nu af er mij eventueel iemand zou kunnen helpen, of gewoon een aantal tips zou kunnen doormailen, hoe ik het best te werk zou kunnen gaan om geschikte plaatsen te vinden?
Ik wil echt overal naar toe, van frankrijk tot Spanje, Portugal, tot Canada, tot Griekenland, Latijns-Amerika,…
Alvast bedankt…

lol dag valerie

kwas aant peizen op u omda ge da gevraagd had en was ne ke gaan surfen ( je ge peis weer dak niets beters te doen had )en kwma ook hier uit
gij gaat da echt doen of wa
maja goe wete wa ga ergens op reis en zoek daar een hotel of wa en vraag als ze geen werk hebben voor u tjah en dan ziede maar verder he

zeg tot binnen een weeke he

wel toevallig he

greetz

Hoi Valerie!!
Ik had ongeveer dezelfde wens als jij!! Wil ook erg veel gaan zien, heb alleen niet zoveel geld dat ik de wereld kan rondreizen :o)
Wat ik nu ga doen is in een aantal landen vrijwilligerswerk doen, zodat ik bij elkaar zo ongeveer een jaar weg ben!!
Ik denk hierbij aan Guatemala,Bolivia en Nepal…waar maar betaalbare mogelijkheden zijnn!!
Enne…ik zoek nog iemand die mee wil, dus als het je wat lijkt…mail maar!!
Groetjes, Elisa (elisasnel@hotmail.com)