Werken In Bodrum

Wie heeft voor mij informatie bij wie ik terecht kan om te werken in Bodrum (Turkije).

Alle informatie is welkom.

Alvast bedankt

Hallo,

Ik ben ook op zoek naar werk in Bodrum, maar je moet daar denk ik al wel specifieke contacten voor hebben. Anders kun je proberen of je daar aan de slag kunt bij een hotel of een café. Dan moet je er wel zelf langs gaan, dus een vlucht boeken en op de bonnefooi gaan.
Dan heb je de meeste kans, het is moeilijk om iets vanuit Nederland al te regelen. Ik ga waarschijnlijk ook op de bonnefooi.

Groetjes Babs

Hi Babs,

wanneer was jij van plan te gaan dan en hoe oud ben je? heb jij op dit moment geen werk dan of zo?

groetjes son

Hoi,

Ik studeer nog, dus ik ga begin juli dan. Ik kan de hele maand juli en augustus, ligt er natuurlijk aan of ik werk vind en hoe het allemaal gaat.
Ik ben 23 en ik spreek wel veel talen, dus ik hoop wel dat ik ergens aan de slag kan. Heb je al een idee wat voor werk je wilt gaan doen?

Groetjes Babs

Hi,

ik vind het erg moeilijk ik weet inderdaad nog niet welke richting maar zal snel horeca worden, echter heb ik daar nog geen ervaring in. Verder werk ik op dit moment, dus dat is ook lastig om zomaar op te zeggen. Welke plaats ga jij dan heen? Heb je daar een vriend? o, ja ik ben zelf 34.

groetjes Son