Hallo Iedereen,
Ik ben Annemay, ik ben 18 jaar en ik heb sinds ong. twee en een half jaar een Turkse vriend in Turkije. Ik ben er inmiddels alweer dertien keer geweest en hierdoor spreek ik de Turkse taal ook al redelijk goed. Verder spreek ik perfect Nederlands en mijn Engels is ook goed.
De titel zegt het al: Ik ben op zoek naar werk in of in de omgeving van Bodrum. Het liefst wel in het Toerisme. En dan Hotels e.d., maar geen discotheken/bars.
Is er hier iemand die in (de omgeving van) Bodrum werkt momenteel? Of connecties heeft daar waar ik iets aan zou kunnen hebben?
Ik zal volgende week ook wat sollicitatiebrieven de deur uit doen naar Touroperators zoals Neckermann/Oad e.d., maar ik denk dat mijn kansen daar klein zijn (?) gezien ik nog geen werkervaring heb in het Toerisme in het buitenland, ik nog geen 21 ben en (nóg) geen scooter/auto rijbewijs heb.
Wel heb ik een half jaar de Engelstalige HBO opleiding: International Tourism Management gevolgd, maar ik ben hier sinds half februari 2008 mee gestopt…
Alle informatie is in ieder geval welkom en ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen, ik wil dit namelijk ongelooflijk graag! Het liefst vertrek ik de komende week al naar Turkije en begin ik in November al met werken!
Bedankt in ieder geval alvast voor de eventuele reacties!