Als je 19 jaar of ouder bent en je wilt 6 tot 12 weken in spanje, onder de zon werken. Mail dan naar [EMAIL=“IKWILHARDWERKEN@GOTCHABAR.COM”]IKWILHARDWERKEN@GOTCHABAR.COM.
wij beginnen vanaf 1 januari weer met de sollicitaties voor de zomer 2008.
zeker iik weer 7 dagen per week, voor als je t krijgt - 1000 euro - n als je flauw valt van de ziekheid dat je geen vrij krijgt?
no thanks.
En mensen die wél reageren, je hebt hard werken n slavernij. Pas op bij dit soort baantjes; en k spreek uit ervaring. Ik zeg niet dat z t hier doen, maar t is nagenoeg bij al die toko’s zo in lloret, blanes en salou.
vervelend voor je dat je slechte ervaringen hebt gehad met het werken in het buitenland. Het feit is wel dat er bij Bar Gotcha een aantal mensen zijn die er al 3 jaar werken en in 2007 weer terugkomen, dus zo erg zal het wel niet zijn.
De Gotcha Crew
Gotcha is ook zeker een leuke plek om te werken! Ik heb er zelf niet gewerkt, ik werkte bij de Arena, maar zat er wel altijd in mn vrije tijd en heb de mensen die er werkten ook goed leren kennen in die 2 maanden in Blanes. Alleen maar goeie verhalen gehoord en zelf ook ervaren dat t een hele leuke bar is. Ander voordeel; het zit boven de Arena dus als je klaar bent met werken zit je meteen bovenop de leukste discotheek van Blanes haha.
Idd! Nanda beetje jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad in Lloret.
Maar ga dit niet vergelijken met alle Discotheken en Cafe’s. De Gotcha is zekerweten een vette tent, en de mensen die er werkten heb ik nooit horen klagen. Ik werkte ook bij de Arena en ik was ook elke dag even bij de Gotcha, zeker wel een aanrader als je in het buitenland wil werken. En je word daar ook goed behandeld. Dus Nanda hou je uitspraken alleen over jou ervaring en niet over andere uitgaansgelegenheden, dat zou een verkeerd beeld van een goede toko schetsen!
[quote=“www.blanes.startbewijs.nl, post:1, topic:26383”]
Als je 19 jaar of ouder bent en je wilt 6 tot 12 weken in spanje, onder de zon werken. Mail dan naar [EMAIL=“IKWILHARDWERKEN@GOTCHABAR.COM”]IKWILHARDWERKEN@GOTCHABAR.COM.
wij beginnen vanaf 1 januari weer met de sollicitaties voor de zomer 2008.
Ja Hoor we zijn weer begonnen.
kan er nu weer gesolliciteerd worden, ik heb in 2014 ook een half jaar in Blanes gewerkt en ben vaak bij jullie langs geweest was altijd super gezellig!
en ik heb wel zin om weer terug naar het buitenland te gaan en als ik dan bij de gezelligste kroeg van Blanes kan werken is dat helemaal top!