Wil je werken in Blanes. Stuur een mailtje met Cv en Foto naar:
[EMAIL=“IKWILHARDWERKEN@GOTCHABAR.COM”]IKWILHARDWERKEN@GOTCHABAR.COM
Wij zoeken nog 1 jongen en 3 meiden om het team van vorig jaar weer compleet te maken.
Wil je werken in Blanes. Stuur een mailtje met Cv en Foto naar:
[EMAIL=“IKWILHARDWERKEN@GOTCHABAR.COM”]IKWILHARDWERKEN@GOTCHABAR.COM
Wij zoeken nog 1 jongen en 3 meiden om het team van vorig jaar weer compleet te maken.
Hoe oud moet je zyn ? ![]()
19 dacht ik…maar weet het nie zker
wie regelt dit personeel eigenlijk…??? Niels of iemand anders
Ik ga myn id gwooooon vervalsen ![]()
kan je doen, lijkt mij niet zo’n goede oplossing…, maar ik hou je nie tegen:P
Nee, je houd me wel in jou bed ![]()
tjah…das denk ik niet de oplossing om te mogen werken bij de Gotcha, maar het kan ook…
wat voor werkzaamheden moet je verichten???
We hebben proppers, barman/vrouw en terras lopers nodig.
groetjes
De Gotcha Crew
'k wil wel…maar 'k ben net niet oud genoeg:mad:
maar ik kom zker weer ff langs als ik er ben:wave:
goedeavond ik ben jordy clever ben 18 jaar en 3 feb 19 ik zou het erg graag willen doen voor welke maanden is het. dan kan ik er rekening mee houden ik hoor nog wel van jullie denk ik hoop ik groeten jordy
@ Jordy87 ; Wy willen foto’s
!
voor welke periode is dat?
saskia ging jij vorig jaar niet met vinea mee?
nee dat was ik niet…andere Saskia waarschijnlijk
haha oke
oew volgend jaar wil k wel in gotcha werken eigenlijk bij jan-maarten :love: kga hem zooo stalken van de zomer :whistle:
haha, ik zelf ben er nog nooit geweest maar wil zowiezo in t buitenland werken vandaar dat ik hier terecht kwam…![]()
ik denk alleen dat ze nu wel al mensen hebben of niet? ik doe zelf toerisme & recreatie en ik meot volgend jaar het voorseizoen 10 weken stage lopen in binnen of buitenland en over 2,5 jaar 2x 20 weken dus dat word helemaal stoer ![]()
Ja dat is idd wel vet!! K doe helemaal geen opleiding wat met zo iets te maken heeft maar vind het gewoon een uitdaging en het lijkt me erg leuk! En ze zullen idd al wel mensen hebben maar heb ook al vakantie geboekt dus had alleen maar gekunt in juni tot 28 juli en daar hebben ze ook niet veel aan denk ik! Maar ja maybe volgende jaar wel!
ja precies dan moet je gwoon al 1 januari solliciteren ![]()