Werken in Barcelona!

Graag wil ik slimme en Commercieel ingestelde Nederlanders helpen om in Barcelona aan de slag te gaan. Een fantastische stad die bruist van energie en cultuur.

Als EMEA recruiter zijn een aantal van mijn opdrachtgevers op zoek.

Een voorbeeld:
Inside Sales Executive - Large Enterprise for Netherlands
(Barcelona office)
Marketing Manager Dutch Market (Barcelona office)

Neem contact op wanneer je denkt… ik ben in voor een avontuur!

Mike Steenbergen +31 6542 55 676
mike.steenbergen@contactoffice.net

Hallo Mike,

Ik vind je omschrijvingen een beetje vaag… wellicht iemand die een baan in BCN zoekt ook. Kun je wat meer info geven? En werk je voor jezelf of een bedrijf? En zo te zien aan je telefoonnummer, zit je (nog) in Nederland? Of toch wel in Barcelona?

Groetjes,

Mabel

Hi Mabel,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mijn berichtje vaag overkomt. Gelukkig hebben een aantal mensen het wel begrepen en hebben zij hun CV mijn kant op gestuurd. Dit is ook precies de bedoeling.

Werk je voor jezelf of voor een bedrijf; Beide. Ik ben mede-eigenaar van twee bedrijven (Werving en selectie) en daarnaast ben ik als interim recruiter inzetbaar bij klanten.

In Nederland of Barcelona; Pendelen tussen Nederland, Marseille, London en Barcelona. Maar ook wel eens Paris of Dubai etc.

Waar iemand zich bevindt kun je niet zien aan een telefoonnummer… (gelukkig maar). Hopelijk heb ik met mijn toelichtingen wat meer licht gebracht op de zaak zodat er meer high potentials reageren zodat wij hen kunnen plaatsen bij onze klanten.

Gr. Mike

Thanks voor de toelichting! Heeft het bedrijf waarvoor je werkt ook een website zodat ik mensen daar naartoe kan verwijzen? Thanks!

Groetjes,

Mabel