Werken in Argentinië

Zijn er mensen die misschien geinteresseerd zijn om minimaal een jaar in een call center in de meest bruizende stad van Zuid Amerika, Buenos Aires, willen werken?

Hoi Hoi,

Zou ik zeker wel willen…Wat staat er tegen over…?

Of moet je alles zelf regelen zoals vlucht, woning etc…

Groetjes Lia

Hoi Lia,

Bedankt voor je reactie.

Als je me wilt mailen op [EMAIL=“rrhh@5ca.com”]rrhh@5ca.com dan stuur ik je meer informatie toe.

Saludos,

Maaike

Hi,

Je post is ondertussen al enkele weken oud maar als je nog steeds op zoek bent, ik ben heel geinteressseerd. Mijn e-mail is [EMAIL=“ferrybelly@gmail.com”]ferrybelly@gmail.com

Groetjes

Hey,

Indien er nog plaatsen open zijn, ben ik zeker geinteresseerd. Mijn email is:

[EMAIL=“nourasaadi@hotmail.com”]nourasaadi@hotmail.com

grt,

Ik ben supergeinteresseerd!

Als je wil kan ik mijn cv enzo doormailen…

mijn email is [EMAIL=“maarten_09@hotmail.com”]maarten_09@hotmail.com

Ik weet niet of dit bericht nog actueel is, maar ik ben ook enorm geinteresseerd!
Mijn emailadres is [EMAIL=“marassin@hotmail.com”]marassin@hotmail.com.

Haii!

Heeft iemand van jullie hier nog een reactie op gehad?
Ik zou er ook wel wat meer over willen weten.
Groetjes,

Linda

Lin,

Ff kijken bij mijn bericht wat ik gekregen heb, dat email adres moet je ff mailen. Ik kan me nog herinneren dat ik van haar een mailtje gekregen heb. Hoe of wat weet ik niet meer. Gewoon doen.

Gr Lia

Hi Lia,

Bedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad maar gewoon een e-mail gestuurd naar het adres wat ze aan jou doorgaf.
Ik begrijp dat je er zelf niks meer mee gedaan hebt toentertijd?

Groetjes,

Lin

Wellicht zijn we geinteresseerd. Willen graag informatie over de verwachtingen enerzijds en de beloning en mogelijke huisvesting anderzijds? Kun je hier meer over vertellen?

Groet Rubin.

Hoi, mijn naam is Maaike, en heb destijds het mailtje geplaatst. Ik ben al geruime tijd niet meer werkzaam daar, maar jullie kunnen nog steeds mailen naar het adres [EMAIL=“rrhh@5ca.com”]rrhh@5ca.com, reacties richten aan Lise Avenel of Laura Müller (wel graag in het spaans of engels).

Groet,

Maaike

Ik wil graag in Buenos Aires werken! Wat voor Call center is he?
Ben jij nu daar en hoe bevalt het?