Ik heb een vraagje weet iemand hoe ik het beste aan werk kan komen voor volgend jaar. Het liefst in de omgeving van Konakli aangezien mijn vriendje daar ook werkt. Weet iemand adressen van hotels of mensen die in een animatieteam werken en daar nog Nederlandse meiden nodig hebben voor volgend seizoen.
hallo tamara
hier met tom uit patara
wat jij wil wordt steeds moeilijker want daar wordt steeds strenger opgekontroleerd het best kan je touroperators aanschrijven in hollanda en anders moet je eens op markplaats kijken
Hoi Tom, Bedankt voor je berichtje terug, maar ik ben ook al bezig via nederlandse organisaties maar die kunnen niet garanderen dat ik in konakli kom. Daar wil ik echt heen omdat daar mijn vriend daar dan ook woont en werkt.
Konakli is natuurlijk een klein plaatsje niet ver van Alanya.
Wanneer je tegen Nederlandse touroperators zegt dat je naar Konakli wil omdat je vriendje daar werkt is de kans héél klein dat ze je aannemen.
Wanneer je in b.v een animatie team wil werken zul je hard moeten werken en zal je je vriendje vrij weinig zien. Maar goed ik begrijp wat je bedoeld 1x in de week is natuurlijk meer dan nu.
Ik zelf werk als twee jaar in incekum. Dit is ongeveer zo’n kleine 15 minuten van Konakli af.
Wanneer je echt in konakli zelf wil werken kun je het eens proberen bij bistro floyd. Dit is een echt Hollands restaurant waar ze in het zomer seizoen een aantal mensen nodig hebben. Echter ook wanneer je bij hun solliciteert dien je er rekening mee te houden dat ze je ook in Alanya kunnen plaatsen. Maar goed , dat is natuurlijk nog altijd dichter bij dan Nederland
Mocht je interesse hebben in animatie werk en ben je je serieus bewust van wat het werk inhoud en kun je makkelijk 15 uur per dag werken + 1 dagje vrij in de week neem dan contact met me op en zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Mijn bedoeling is ook eigenlijk animatie werk, dat lijt me leuker dan in een kroeg werken. Ik heb het nu over Konakli gehad omdat hij daar op het strand werkt, en we daar gaan kijken voor een huisje en is dan lekker dichtbij…
Ben blij dat je heb gereageerd op dit onderwerp, hoe kun je me evt helpen?