hoi iedereen,
ik ben een Belg van bijna 45 en zet definitief de stap om te wonen en werken aan de cote d’azur.
ik zoek werk in de horeca(kelner), of aanverwante. eventueel combinatie receptie, ontvangst of alles wat in richting horeca of toerisme neigt. ook eventuele woonst is meer dan welkom!
in het beste geval kan ik vertrekken tegen eind augustus. spreek Nederlands, Frans en Engels, en kan me ook behelpen in Duits en Spaans.
wie kan mij helpen? alvast heel erg bedankt!
groetjes,
werner
het is nu 5 jaar na jouw bericht. Is het gelukt om iets te vinden? Ik zelf ben ook op zoek, wil thuis weg, en nu ik met pensioen ben wil ik nog paar mooie jaren hebben. wil graag werken in de toeristische branche. Spreek frans duits en engels. mag ik van je vernemen?
Solliciteer in ieder geval niet op een baantje waar je aantoonbaar goed moet kunnen rekenen
…
haha ik ben van de oude degelijke generatie, heb op school gewoon hoofdrekenen geleerd en het steeds bijgehouden…Ofschoon de pc geen geheimen voor mij heeft. Heb 30 jr in de financiele branche gewerkt en ben sinds kort met pensioen.
Ik bedoelde meer dat het nu 2013 is en het bericht uit 2010 … Volgens mij is dat 3 jaar oud i.p.v. 5 jaar … Beetje flauw grapje
nee hoor het 1e bericht is uit 2008. rekenen??? Kan ik best hoor!
15 juli 2010 …
jeetje nu denk je dat ik niet alleen niet kan rekenen, maar ook niet kan lezen… zie nu dat je gelijk hebt…
Haha